Nekad Elliot.L | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LiotL/

Ditt Hex-ID: 11000010f1405c5

Vad är din discord tagg? Björken#9060

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig eftersom jag körde på en person på motorvägen. Jag körde polisbil och han sprang rundor på motorvägen, det vr inte meningen men det hände. Jag ringde sedan sjukvården utan svar och vanligtvis brukar staff låta mig köra vidare eller låta bli att RP:a på krocken då det ändå inte blir någon RP av det. Tydligen var det inte okej denna gången, den infon fick jag dock efter jag kört iväg. Därför valde dem att banna mig för sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på en kille mitt på motorvägen som sprang mitt i körbanan. Jag kom över ett backkrön och han inte bromsa. Jag tänkte att staff alltid brukar låta mig köra vidare utan att RP:a och eftersom ingen av hans kompisar hjälpte mig och polisen inte heller hjälpte mig när jag skickade överfallslarm elelr vanliga larm så valde jag att lämna då ingen verkade göra något för att skapa RP. Jag tänkte samtidigt att det sällan är WL spelare som springer runt helt random på en motorväg och att det helt enkelt inte blev något a det pga det. Man gör misstag, och jag står upp för det. Men en ban var lite grovt enigt mig. Dem sa själva att dme la där i nästan 30 min i väntan på en ambulans. Då hade jag redan lämnat då jag skulel iväg till en basebollmatch. jag hade altså inte ens tiden att RP:a med. Jag var först påväg till ett överfallslarm, därav hastigheten. Det avbröts sedan och jag gick ur tjänst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, nej. Men jag tycker att man åtminstone kunnat prata med mig innan man valde att banna mig. Känns konstigt att inte ens få förklara min sida av situationen. Som ni kan se, försöker jag väja för bilarna och träffar då istället personerna som springer ut mitt i vägen. https://medal.tv/clips/55523783/d13372yw9I0u

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad för att jag powergameade. Jag krockade med en ambulans för ungefär 3 månader sedan och körde vidare som att inget hänt. Jag har lärt mig av det, denna krocken var ingen powergaming då det itne var några större skador på mig. Jag valde dock att inte hjälpa dem som blivit träffade då jag helt enkelt inte såg dem. Jag märkte inte att jag träffade just dem då det var mörkt ute, jag trodde jag bara sladdat ut efter backkrönet, och krocken var itne så hårt och jag kunde därför köra vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart hade jag kunnat låta bli att köra därifrån. Jag hade även kunnat hjälpt till dem som skadat sig och hållt i avspärrningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid fråga staff innan man tar sådana beslut. för även om alla andra säger ja så kan en säga nej och då blir det problematiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka