Inaktuell Elliot.L | Beslut Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Ditt discord namn: Björken [LiotL]

Ditt Hex-ID: 11000010f1405c5

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem

Vem/vilka tog beslutet? Exritez

Varför tror du själv att beslutet togs? Han bannade mig. Även om det var på felaktiga grunder.

Hur är beslutet felaktigt? Felaktig ban. Den överklagades och överklagan godkändes av 320. Borde inte blivit bannad. Då jag i överklagan förklarar hur den är felaktig, och den därefter blir godkänd, intygar även 320 att den är felaktig. Annars hade jag fortfarande varit bannad...

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://unive.se/threads/elliot-l-ban-Överklagan-320.281114/ Där ser ni överklagan och även bannen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag lägger till: Om Philip320 unbannar dig betyder det i praktiken inte att bannen var felaktig, i många fall ger Philip320 dig en ny chans på servern då han ser att du lärt dig.

Så enbart för att en ban blivit hävd så har man automatiskt inte rätt att bannen är felaktig.

Jag lägger till: Om Philip320 unbannar dig betyder det i praktiken inte att bannen var felaktig, i många fall ger Philip320 dig en ny chans på servern då han ser att du lärt dig.

Så enbart för att en ban blivit hävd så har man automatiskt inte rätt att bannen är felaktig.

Om 320 ska behöva kika på det, så känns det onödigt.
Han har bättre saker för sig :)
Då kan jag lika gärna vara testmedlem i 10 dagar.

Om 320 ska behöva kika på det, så känns det onödigt.
Han har bättre saker för sig :)
Då kan jag lika gärna vara testmedlem i 10 dagar.
Det blir tyvärr Philip320 som behöver titta på denna, trots som du säger att han har viktigare saker för sig. Då Exritez var Admin och ingen är högre.

Vill du att jag ska arkivera denna eller låta den stå?

Det blir tyvärr Philip320 som behöver titta på denna, trots som du säger att han har viktigare saker för sig. Då Exritez var Admin och ingen är högre.

Vill du att jag ska arkivera denna eller låta den stå?

Låt den stå ifall 320 har tid över :)
Fattar att det är som det är.
Tack.

Du har medlem nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka