Accepterad Elliot.L | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Ban-referens
DC-535de2 — Discord, Permanent
Anledning: Hejdå

Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Minns inte exakt, var så pass länge sedan.
Vart på dålig fot med en i staff-teamet. Exritez. Han har alltid haft något mot mig, oklart vad. Så när man inte höll med honom, så åkte man på ban.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut. Onödigt från min sida. Inget som kommer upprepas.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att man inte ska vara oense staff.
Samt att man ska föra diskutioner på ett lugnt och sansat sätt.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att det är en ogiltlig anledning med "hejdå". Det visar även nivån. Det finns ingen faktiskt anledning för att jags ka vara bannad. Hade det funnits så hade det även stått med i anledningen.

Hade det vart dålig RP, tråkigt agerande eller något annat konkret hade det kunnat skrivas som anledning. Att bara skriva "hejdå", det visar vilken standard dt var och hur det egentligen inte finns något bakomliggande.

Andra som var involverade i ärendet spelar fortfarande på servern. Uppenbarligen bara något mot mig.

Jag önskar en chans för att rätta till det jag gjorde fel och visa att jag förändrats som person sedan sist.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka