Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2008
Vad heter du på discord? Elliotyt22#5725
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 293 minuter
Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer typ vara innen varje dag
Vad heter du? Kalle Berg
Hur gammal är du? 23år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag jag har tävlat i simning när jag var liten
Varför vill du bli polis? jag tycker att jag bli polis för jag har vart polis innan i en annan stad och då var jag rätt bra polis och jag gjorde ett bra jobb som polis sen flydade jag till denna staden och jag håppans på att jag ska bli polis i denna staden och
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska kunna ta kritik och ska vara posetiv på jobbet och man ska kunna vara en bra polis
Vad vet du om yrket i helhet? jag vet rätt så mycket av yrket jag kan rätt bra hur polisen jobbar och sånt
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag i en annan stad
Hur är du som person? jag är rätt bra på att lyssna på vad mäniskor säger och jag är snäll till det som är snälla mot mig
Är det något vi bör veta om dig? nä det är det inte
Vad heter du på discord? Elliotyt22#5725
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 293 minuter
Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer typ vara innen varje dag
Vad heter du? Kalle Berg
Hur gammal är du? 23år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag jag har tävlat i simning när jag var liten
Varför vill du bli polis? jag tycker att jag bli polis för jag har vart polis innan i en annan stad och då var jag rätt bra polis och jag gjorde ett bra jobb som polis sen flydade jag till denna staden och jag håppans på att jag ska bli polis i denna staden och
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska kunna ta kritik och ska vara posetiv på jobbet och man ska kunna vara en bra polis
Vad vet du om yrket i helhet? jag vet rätt så mycket av yrket jag kan rätt bra hur polisen jobbar och sånt
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag i en annan stad
Hur är du som person? jag är rätt bra på att lyssna på vad mäniskor säger och jag är snäll till det som är snälla mot mig
Är det något vi bör veta om dig? nä det är det inte