Nekad Elleboi11 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elleboi11

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2008

Vad heter du på discord? Elliotyt22#5725

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 293 minuter

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer typ vara innen varje dag

Vad heter du? Kalle Berg

Hur gammal är du? 23år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag jag har tävlat i simning när jag var liten

Varför vill du bli polis? jag tycker att jag bli polis för jag har vart polis innan i en annan stad och då var jag rätt bra polis och jag gjorde ett bra jobb som polis sen flydade jag till denna staden och jag håppans på att jag ska bli polis i denna staden och

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska kunna ta kritik och ska vara posetiv på jobbet och man ska kunna vara en bra polis

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet rätt så mycket av yrket jag kan rätt bra hur polisen jobbar och sånt

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag i en annan stad

Hur är du som person? jag är rätt bra på att lyssna på vad mäniskor säger och jag är snäll till det som är snälla mot mig

Är det något vi bör veta om dig? nä det är det inte
 
Nekad, Utveckla samt så behövs inte en skriftlig ansökan för tillfället. Låser och lägger i Polismyndigheten arkiv.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top