- Meddelanden
- 84
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis
Ditt discordnamn: Elkan#0642
Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har mycket tidigare erfarenhet, jag har exempelvis varit helper men även medlemskaps ansvarig här på unive tidigare. Under min tid som staff och medlemskaps ansvarig har jag lärt mig väldigt mycket kring hur man hanterar forumet, ger roller och helt enkelt hur man är och beter sig som staff.
Jag känner att min tid nu är kommen och att jag är på en stabil och mogen punkt i mitt liv där jag kommer att klara av uppgiften som staff. Under dom 3 åren jag nu har rpat har jag lärt mig väldigt mycket om rp och känner att jag har en väldigt hög nivå på rp, den höga rp nivån är något jag vill kunna lära ut för att kunna göra unives rp nivå ännu högre än vad den redan är.
Jag har även märkt under tiden som jag rpat att staffs är rätt så sega på /report men även /help, ifall jag blir staff så kommer jag visa på ett bra driv där jag kommer vara snabb på att hjälpa i just sådana tillfällen som /report, /helt eller exempelvis support för att göra upplevelsen på unive rp bättre för spelarna.
Jag saknar verkligen att vara staff och kommer visa ett sjukt bra engagemang för att kunna jobba mig upp i "rang" och göra unives community ännu bättre. Jag vill helt enkelt bli staff för att jag vill hjälpa så många spelare som möjligt, göra unives rp nivå ytterligare bättre och till sist förbättra communityt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar: 16:00 - 22:00
Tisdagar: 16:00 - 22:00
Onsdagar: 16:00 - 22:00
Torsdagar: 16:00 - 22:00
Fredagar: 16:00 - 04:00
Lördagar: 10:00 - 04:00
Söndagar 10:00 - 23:00
Hur länge har du spelat på Unive? Fick min medlems roll den 3 september 2021.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Jag har varit både helper och medlemskaps ansvarig, under min tid som helper var jag rp ansvarig.
Av min tid som helper har jag även lärt mig dom flesta commandsen som följande:
/noclip = man går in i noclip och blir osynlig
/togglename = man ser namn och id
/id = man ser spelares id
/spec =man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) = man skickar ett medelande till en spelare.
/svban = man ger en timmes ban.
/sqlban (id) (tid) (anledning) = man ger ut en ban till en spelare.
/sqlunban (hex) = man unbannar en spelare.
/kick (id) = man kickar en spelare och skriver anledning.
/ped (id) = man ger en spelare pedmeny
/skin (id) = man ger en spelare skin meny
/ooc = man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) = man fryser en spelare
/unfreeze = man slutar frysa spelaren
/who (id) = man kollar roller på en spelare
/sc = man skriver i staffchatten
/sv = man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) = man speccar en specifik spelare
/goto (id) = man går till en spelare
/dv och radie = man dvar en bil och radius använder man för att dva bilen/bilarna inom ett visst område
/revive (id) = man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn = Man ger en spelare ett visst föremål
/setjob (id) (job) (grade) = man ger en spelare ett jobb
/addkey = man ger sig själv en nyckel
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.
Ditt discordnamn: Elkan#0642
Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har mycket tidigare erfarenhet, jag har exempelvis varit helper men även medlemskaps ansvarig här på unive tidigare. Under min tid som staff och medlemskaps ansvarig har jag lärt mig väldigt mycket kring hur man hanterar forumet, ger roller och helt enkelt hur man är och beter sig som staff.
Jag känner att min tid nu är kommen och att jag är på en stabil och mogen punkt i mitt liv där jag kommer att klara av uppgiften som staff. Under dom 3 åren jag nu har rpat har jag lärt mig väldigt mycket om rp och känner att jag har en väldigt hög nivå på rp, den höga rp nivån är något jag vill kunna lära ut för att kunna göra unives rp nivå ännu högre än vad den redan är.
Jag har även märkt under tiden som jag rpat att staffs är rätt så sega på /report men även /help, ifall jag blir staff så kommer jag visa på ett bra driv där jag kommer vara snabb på att hjälpa i just sådana tillfällen som /report, /helt eller exempelvis support för att göra upplevelsen på unive rp bättre för spelarna.
Jag saknar verkligen att vara staff och kommer visa ett sjukt bra engagemang för att kunna jobba mig upp i "rang" och göra unives community ännu bättre. Jag vill helt enkelt bli staff för att jag vill hjälpa så många spelare som möjligt, göra unives rp nivå ytterligare bättre och till sist förbättra communityt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar: 16:00 - 22:00
Tisdagar: 16:00 - 22:00
Onsdagar: 16:00 - 22:00
Torsdagar: 16:00 - 22:00
Fredagar: 16:00 - 04:00
Lördagar: 10:00 - 04:00
Söndagar 10:00 - 23:00
Hur länge har du spelat på Unive? Fick min medlems roll den 3 september 2021.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Jag har varit både helper och medlemskaps ansvarig, under min tid som helper var jag rp ansvarig.
Av min tid som helper har jag även lärt mig dom flesta commandsen som följande:
/noclip = man går in i noclip och blir osynlig
/togglename = man ser namn och id
/id = man ser spelares id
/spec =man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) = man skickar ett medelande till en spelare.
/svban = man ger en timmes ban.
/sqlban (id) (tid) (anledning) = man ger ut en ban till en spelare.
/sqlunban (hex) = man unbannar en spelare.
/kick (id) = man kickar en spelare och skriver anledning.
/ped (id) = man ger en spelare pedmeny
/skin (id) = man ger en spelare skin meny
/ooc = man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) = man fryser en spelare
/unfreeze = man slutar frysa spelaren
/who (id) = man kollar roller på en spelare
/sc = man skriver i staffchatten
/sv = man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) = man speccar en specifik spelare
/goto (id) = man går till en spelare
/dv och radie = man dvar en bil och radius använder man för att dva bilen/bilarna inom ett visst område
/revive (id) = man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn = Man ger en spelare ett visst föremål
/setjob (id) (job) (grade) = man ger en spelare ett jobb
/addkey = man ger sig själv en nyckel
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.