Antagen ydfo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ydfo

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bob

Ditt discordnamn: ydfo

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag är aktiv och mer än kompetent för den rollen samt har jag extremt trevligt bemötande och jag tycker om att hjälpa folk med deras problem samt är jag kunnig inom många saker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim samt polis rpn med att båda parter inte klarar av att förlora ett scenario

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag samt övriga Staff teamet skulle kunna spendera mer tid i support och specca krim skjutningar och poliser för att kolla om det verkligen är något fel i scenarion samt ska vi i staff teamet sluta vara partiska med poliser och det vet jag är sant eftersom jag rpar som polis och har sett poliser göra massvis med fel och inte klarar av att förlora senarion samt rpade jag krim väldigt länge sedan och jag vet att kriminella oxå inte klarar av att förlora och det tycker jag är fjantigt eftersom att meningen är att alla ska ha kul och inte sitta och skrika på staffs.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har ett bra bemötande samt en trevlig ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? planerar samt ska jag balansera mitt privat liv och staff arbete så att det blir lika och ingen blir mer prioriterad än den andra.

Hur länge har du spelat på Unive? inte säker men 2-3 år och det var 2 typ år sedan jag var staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja men det var rikigt länge sedan och var det inte så länge men tyckte det var rikigt kul.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Tack för du har läst min ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka