Accepterad elivic1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2005

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker för att jag vill ta upp mitt MA arbete igen då jag varit det förut och vet hur det går till och jag känner att jag har tid till det nu och vill verkligen kötta på med staff arbetet och känna att jag kommer göra jobbet och verkligen ta ansvar över det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för jag är väldigt målinriktad och tycker att det ska vara bra folk som kommer in till unive som har bra rp och även kan utveckla andras rp, jag har mycket erfarenhet även som att jag har varit helper flertalet gånger och även servervakt vilket jag är just nu, Jag kan även ta kritik och även så gillar jag att hjälpa andra människor och hjälpa till så att allt blir bra, jag är även bra på att bemöta personer, jag jobbar i butik just nu och där är det väldigt viktigt med ett bra kundbemötande, vilket gör att kunden kommer tillbaka och även tipsar sina vänner/familj.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor med respekt oavsett sjukdom, hudfärg, ursprung eller hur dom pratar. Man ska alltid vara tillmötesgående och ha ett glatt humör det gynnar alla i längden och kommer se till att fler vill komma till unive och man ska alltid få personen att känna sig välkommen, t.ex. om man tar en intervju ska man säga ”Vi är glada och tacksamma att du valde unive”.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle säga att alla ska känna sig välkommen med respekt av alla på unive och att inte känna sig utanför, man hittar väldigt många vänner på unive, jag har hittat flera vänner på unive som jag även träffat utanför unive, innan jag börja spela på unive viste jag inte vilka de va, men efter så har man lärt känna nya människor och alla har vekrligen respekt för varandra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska alltid följa reglerna som är skrivna, man ska alltid ha ett glatt humör och respektera varandra, vi alla är olika och det ska man respektera. Men jag skulle säga en bra rp nivå, respekt och välkomnade.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att jag har ett stort ansvar för det är första mötet man har med någon på servern när man tar en medlemskaps intervju, det skulle jag säga är det viktigaste och att man är trevlig och bemötande och behandlar alla med respekt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldig aktiv, nu är jag ganska aktiv när jag inte träffat (tjej/vänner). Men på vardagar är jag mest aktiv kvällar/dagar om jag är ledig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka