Inaktuell -eliterayan- | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Vad är ditt discord namn? eliterayan

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rayan Alameri 2000-05-25.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, mogen, självsäker individ samt är mycket hjälpsam. han är alltid positiv, han är på bra humor hela tiden.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären Rayan Alameri Var född i Dubai han levde ett riktigt fint och hälsosamt liv, han bodde med han mamma, pappa och hans 2 systrar. vi levde ett bra liv med mycket lyx, han brukade alltid åka utomland med hans familj, han brukade äta ute mycket på exotiska restauranger, men när en sommarlov när han och hans familj skulle åka utomlands så valde de att åka till sverige, de packade sina saker och började åka till sverige, sekunden han och hans familj kom fram till sverige så fick de en otrolig känsla i kroppen, det var soligt, mycket grönt, jätte fina byggnader, snälla individer. Alla blev jätte intresserade i sverifge, efter att de hade varit i sverige i 1 månad så åkte de tillbaka till dubai, de var uttråkade av dubai eftersom de hade levt där så länge. de fick idén att flytta till sverige. de bokade biljetter igen och åkte tillbaks till sverige, men denna gången skulle de inte åka tillbaka till dubai, de skulle leva i fina sverige, de fick höra om staden Unive, de var mycket bra rycken om staden. så de

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra att göra servern mer rolig, t.ex. att kanske göra små eventer som jag ger priser från min sida, jag kan bidra att följa serverns regler och absolut INTE bryta mot de. jag kommer att ha en hög rp nivå på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ingen ska vinna scenarion, alla ska ha kul. jag ska inte bara tänka på mig själv, jag ska inte vara egoistisk, det innebär att bege ska inte vinna bege ska ha kul och att inte bara tänka på mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men jag har tagit lärdom av det. jag har inte rpat på mina skador efter krock, men nu rpar jag alltid på mina skador.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1:VDM, det innebär att t.ex. att inte köra på någon utan e giltig anledning. 2: Metagaming, det innebär att t.ex. din karaktär får inte veta information från utanför spelet, t.ex min kompis delar skärm på dc och säger vart han är, då får jag INTE åka till honom eftersom min ig karaktär är inte medveten om det. 3: Powergaming, det innebär att man spelar för sin egna vinning och inte på hur rpn ser ut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra människa med ett bra humor. Om folk behöver hjälp så hjälper jag de till det fullaste.

Hej du måste ha samma namn på discord och steam innan vi kan godkänna dig!

Du har 24 timmar att fixa det!

Kom gärna i min discord PM duden, om du vill förklara varför du vill stänga ansökan.

Ha det gott!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka