Accepterad ArchenalGamer | Medlem ansökning (conty22)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ArchenalGamer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ed

Vad är ditt discord namn? Dizzy

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Axel,Strömblad/ 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Generös,Trevlig,Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär jag roleplaya som heter Axel Strömblad. Han är från Albanien och flyttade till Sverige från en tidig ålder. Han har varit intresserad för bilar från en tidig ålder och hans största dröm är att jobba som bilmäklare. Hans föräldrar var aldrig riktigt hjälpsamma mot han pågrund av alkolism och droger. När han fyllde 18 flyttade han till Dubai ett tag för att starta ett nytt liv. Hans företagsplaner krossades i Dubai och han flyttade tillbaka till Sverige. Axel kommer att vara en snäll och nyfiken individ i staden som kommer bidra till stadens bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp och verkligen göra alla scenarion jag kan roligare. Min prio är bra kvalite rp och inte "halv bra" rp. Jag har alltid viljat förbättra mig och min rp är inget undantag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna alla scenarion. Man ska bete sig som det vore verklighet. T.ex om du blir rånad och de sikta med ett vapen mot ditt huvud , springer man ju inte bara. Man skulle antagligen frysa av rädsla och lyssna på vad rånarna säger. Man ska tänka samma i spelet också. Det är ju inte heller kul för motparten om man bara springer iväg. De förstör inte bara för sig själv utan för omgivningen också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja faktiskt. Jag använda en glitch som gjorde det jätte enkelt att plocka blad. Jag hamnade i ett staff samtal och en jätte bra staff berättade för mig om att det inte var okej och ha ntog bladen ifrån mig. Jag lärde mig av mitt misstag och skulle inte kunna tänka mig att bryta mot reglerna aktivt pågrund av att jag vill verkligens serverns bästa och se till att alla få bra kvalite rp och ha roligt. Att göra den glitchen påverka ekonomin i servern pågrund av det gick så mycket snabbare att plocka. Jag förstår mitt misstag och kommer aldrig bryta mot den igen!.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja. RDM, VDM och copbait är nog de vanligaste reglerna. RDM innebär att man döda någon utan en bakomliggande anledning. T.ex om jag går runt och skjuter folk vilt. Det är helt strikt förbjudet. VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen. T.ex att man kö på någon med mening. Copbait är när man trigga polisen medvetet genom att t.ex peka finger, drifta och irritera dem eller att säga polis polis potatisgris.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!

Din discord-tagg liknar många andras, så ifall du skulle kunna skicka ditt discord-id eller ditt fullständiga discord-tagg så kan vi fortsätta med granskningen

Hej!

Din discord-tagg liknar många andras, så ifall du skulle kunna skicka ditt discord-id eller ditt fullständiga discord-tagg så kan vi fortsätta med granskningen
Skulle checka om min vän blivit godkänd. Hans fulla dc namn är archenalgame. Vet ej om han måste besvara det, men vill bara hjälpa till.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

MVH:conty22

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka