Nekad Rayan1987 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rayan1987

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Vad är ditt discord namn? rayangaming0823

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rayan Ahmed, 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, omtänksam, Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rayan uppväxte i Rinkeby. rayans farsa dog i en bilolycka 2012 så va hans Morsa kvar. rayan gick hela grundskolan han va toppkille och tyst kille han hade bra betyg inga problem i skolan. han klarade gymnasiet, gick på universitet skola i Stockhom stad han förväntade sig att bli: Advokat, Rik. han ville att Unive skulle vara rent som möjligt och fin stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till seriös rp med alla andra. och roliga scenario Roleplay med andra i servern. jag vill göra unive så rolig som möjligt och vara mycket med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I stället för att betrakta situationen som en tävling mellan din karaktär och andra där avslutningen skall var att din karaktär är smartast, starkast eller får sista ordet, fokusera på vad som skapar mest dramatik. Om din karaktär förlorar en duell eller blir lurad leder detta ofta till en mycket intressantare efterföljande händelse än om det är enkelt för dig att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har aldrig brutit mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random Death Match om man skjuter nån utan anledning. exempel, om jag står utanför sjukhuset och slår nån till döds eller skjuter nån som springer på gatan som precis blev vårdad. VDM, Vehicle Death Match, om man använder sin bil som vapen. exempel, kör på nån utan anledning. Copbait, innebär att man får polisens uppmärksamhet. exempel, om jag sladdar framför polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på en annan svensk RP server, till nästa gång du ansöker se till att du har lämnat Förorten RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka