Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild (30).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Toris valde att banna mig eftersom jag gjorde burnout mitt i gatan för att få polisens uppmärksamhet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade tråkigt och jag ville göra någonting så jag valde att göra burn out mitt på gatan för att försöka få polisens uppmärksamhet. Jag erkänner att jag gjorde fel och att jag aldrig kommer göra om det även om jag har jättetråkigt hellre att vara uttråkad än att vara bannad i sex dagar när man inte har någonting och göra på sina vardagar. Jag vill verkligen be om ursäkt till dig Toris och jag hoppas att du har det i ditt hjärta och att du kan förlåta mig för denna gången. Jag vet att jag har många banns men som sagt, jag har inte spelat Unive så länge så jag har fortfarande mycket och lära mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100 % jag som gjorde fel. Toris gjorde sitt jobb rätt. Men det var riktigt dumt av mig att göra en Burn out mitt på gatan bara för att få uppmärksamhet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag skäms verkligen jättemycket att säga att jag har blivit bannad många gånger innan detta, men som sagt jag vet att det inte är en ursäkt men jag har inte spelat unive så länge så att jag har många grejer mer och lära mig till nästa gång. Och jag vill ta och be om ursäkt igen om att jag gjorde en Burn Out mitt på gatan framför en polis bara för att få deras uppmärksamhet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha bara inte göra burnout så skulle det aldrig hända mig detta. men jag lovar dig Loris, jag kommer aldrig göra något så dumt som jag gjorde nu även om jag är uttråkad så kommer jag bara vänta i lugnt och ro. Jag vet att det jag kommer säga har inget med detta att göra, men jag har absolut ingenting att göra på min fritid än att sitta hemma och spela Unive. Jag vet att det inte är en ursäkt men jag ville bara informera dig om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska göra Burnout eller försöka få polisens uppmärksamhet på något sätt eftersom det stör allmänheten och det stör poliserna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka