Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild (49).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig eftersom jag slog några personer utanför mekonomen och lallade, min anledning jag slog han var för att han var rasist, och jag vet att det inte är en bra anledning men jag har lärt mig av mitt misstag, jag kommer inte att göra om det i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut en bil från piren parkeringen, när jag tog ut den så var jag påväg till meko, när jag var framme så såg jag att killarna som hade varir rasistiska mot mig tidigare var där och slog mina kompisar, så jag tog dumma beslutet och gick ner från bilen och börja slå grabben som slog mina kompisar, och jag erkänner att jag gjorde fel men det var också ett stort fel av de att vara rasister mot oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mer mitt fel men det var också killarnas fel, jag gjorde fel med att gå ner och börja slå grabben men det var en stor del att han kallar oss för invandrare, araber osv, men annars så var en stor del mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tyvärr blivit bannad många gånger tidigare, men en av de är att jag inte rpade på skador, men jag har tagit lärdom och alltid rpar på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara gjort en anmälan på killen istället för att gå ner från bilen och börja slå honom utanför meko.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte slåss utanför meko eller i huvudtagen slåss/lallar, jag har lärt mig att man ska ha tålamod och inte bara gå slå varje person som snackar skit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka