Nekad -eliterayan- | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild (56).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för brist på social rp, jag fårstår att du skrev att jag skulle vänta ut min ban eftersom jag är en röd spelare, du har säkert hört detta flertals gånger, men jag lovar att jag verkligen har tagit lärdom av det misstaget jag gjorde, en dag känns som flera dagar efter jag har inget annat för mig och göra än att komma hem från skolan och spela unive, jag kollar hela tiden på min vän som gör share screen när han spelar och jag blir ännu mer sugen på att spela. jag har lagt så mycket tid och pengar på spelet att jag vill bara fortsätta spela hela tiden, jag hoppas verkligen att du kan ge mig en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis börjat ett krig med kartellen, och jag och mina kompisar körde runt hela grovestreet, nör 2 bilar kommer ut från deras hus så börjar vi köra mot de för att prata, men de väljer att hoppa ut och börja skjuta, vi körde lite längre därifrån för att diskutera om vad vi ska göra, sen kommer 2 bilar upp o vi körde upp för en vög, när vi ser de framför oss börjar vi rikta, när jag ansåg att de inte började sakta ner så började jag avlossa skott, när de körde in i stolpen började mina kompisar skjuta, så jag började skjuta med de och var lite dum och släppte lite olämpliga ord, när vi hör polisen börjar alla hoppa på bilen för att köra iväg, efter det gick vi till huset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag erkänner 100% att det var jag som gjorde fel. och som jag sa innan så har jag verkligen tagit lärdom av denna bannen, jag vet att jag har bara väntat ut den i 4 dagar, men jag lovar, jag tänker alltid igen felet jag gjort och hur jag kan undvika det tills nästa gång. och nu när helgen börja närma sig så har jag absolut ingenting för mig att göra än att bara sitta hemma och skrolla på tiktok. Hoppas verkligen att du förstår vad jag menar. om du nekar denna så kommer jag förstå varför, och kommer inte göra någon mer överklagan. får bara vänta ut den om denna nekas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som sagt blivit bannad många gånger tidigare, det är därför du sa till mig att vänta ut den, men jag har inget o göra på mina vardagar. jag har blivit bannad för jag pitta en kille. jag har tagit lärdom och gör aldrig om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat prata ut de situationen eller inte spreyat de i bilen medans de var döda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig lite mer om social rp och hur den delen av rpn går till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka