Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? Eliterayan

Vem var det som bannade dig? Hagfoss

Bild på banmeddelande: 1755037114342.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag rpade inte på skador efter att jag hade blivit skjuten av polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i bilen med kompisar, sen såg vi folk som vi krigade mot, vi prata lite med de, och efter att de sa vilka de va med hoppade jag ut och riktade och sa ut ur bilen, de kör iväg så jag skjuter deras däck för att få stopp på bilen, när jag då sköt s¨g polisen mig, de kommer emot mig jag riktar mot en av de sedan blir jag skjuten i benet, och ramlar på marken, istället för att rpa på skador valde jag att snacka skit, jag ångrar mig verkligen och vill ha en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel med att inte rpa på skador, jag var bara stundtals arg och snackade skit ist för att rpa på skador, jag ångrar mig mycket och det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för shoot on sight, men det var länge sen och jag har tagit min lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, Jag hade kunnat rpa på skador efter jag blev skjuten i benet, och om det var irl skulle det göra svin ont eller jag hade bara kunnat stanna i bilen och inte skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man ska alltid rpa på skador då det är orealistiskt att man inte har ont efter man har skadat sig någonstans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka