Nekad -eliterayan- | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild (60).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emnez valde att banna mig eftersom jag hade brist på social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade krig med ett gäng som heter kartellen, jag och mina polare var ute i en bil och körde runt för att hitta några vi har krig med för att kidnappa. när en bil rullar ut så börjar vi följa efter de, sen hoppar de av bilen och börja skjuta mot oss. vi kölr lite längre fram tills vi ser att en röd bil kommer efter oss, jag o mina vänner hoppar ut och börja skjuta mot bilen eftersom de hade skjutit mot oss tidigare. sen hoppar jag av bilen igen och börja skjuta mot de när de ligger redan döda i bilen och samtidigt kallar de för dåliga ord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, men det är ju bara en dag kvar så jag tänkte ge de en sista chans och se om jag blir accepterad eller nekad eftersom det bara är en dag kvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm, men det var när jag började spela rp ens, nu vet jag att man absolut inte får göra så. Jag har verkligen lärt mig av mitt misstag de hära senaste 14 dagar, det har varit riktigt tråkigt utan unive o jag längtar tills jag kommer tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt på social rp och inter skjutit direkt, jg borde ha bara prat me dom och försökte lösa det på ett annat sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man kan lösa krig i andra sätt än att bara skjuta, kidnappa eller döda, man kan helt enkelt göra en bar scenario med att försöka prata ut situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka