Nekad -eliterayan- | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild (55).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för social rp efter ett skottlossnings scenario har gjorts, och efter att jag har pratat om det med staffs så ser jag det felet jag gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis börjat ett krig med kartellen, och jag och mina kompisar körde runt hela grovestreet, nör 2 bilar kommer ut från deras hus så börjar vi köra mot de för att prata, men de väljer att hoppa ut och börja skjuta, vi körde lite längre därifrån för att diskutera om vad vi ska göra, sen kommer 2 bilar upp o vi körde upp för en vög, när vi ser de framför oss börjar vi rikta, när jag ansåg att de inte började sakta ner så började jag avlossa skott, när de körde in i stolpen började mina kompisar skjuta, så jag började skjuta med de och var lite dum och släppte lite olämpliga ord, när vi hör polisen börjar alla hoppa på bilen för att köra iväg, efter det gick vi till huset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel efter att pratat med staffen om scenarion, jag ansåg att det var dumt att spreya på de när de är döda, och att säga mycket olämpliga ord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skämms och säga det men jag har blivit bannad många gånger tidigare, många av bannsen var när jag började helt nytt med rollspel o visste inte hur man skulle bete sig, men jag har blivit bannad för att jag inte rpar på skador. men jag har tagit lärdom o alltid rpar på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, jag hade kunnat inte spreyat de efter att de redan log döda i bilen och att jag inte svor så mycket. jag förstår vad jag har gjort för fel och jag hoppas verkligen att du kan ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt lite mer om social rp o hur det går till, och jag har lärt mig att inte alla krig scenario behöver vara skottlossningar, man kan ta det vid telefon eller vi att bara prata med varandra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du är röd spelare, det gäller att vänta ut denna bannen för din del. Efter bannen gått ut kan du tänka tillbaks till denna tiden och själv påminnas om att man alltid ska följa reglerna, för att bli bannad är verkligen inget roligt och att inte kunna spela är inte heller det. Ta denna ban som en möjlighet för dig att läras, och inte göra om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka