Nekad Elis | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elis

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ban-referens
uhxzgf — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag kommer inte ihåg eftersom det var hyfsat länge sedan, jag antar att jag fuskade då något jag i dagens läge aldrig hade gjort, jag kommer helt enkelt inte ihåg vad som hände.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, 100 procent detta är något som jag förstår varför ni ville banna mig då inget jag är direkt stolt över och ber om ursäkt att jag hade gjort detta hoppas att ni förlåter mig och ger mig en andra chans. som sakt det står att jag har hafft 20 tidigare banns som sakt jag har varit på servern i 3 år nu,

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att aldrig fuska mer det är något jag har lagt på hyllan och är helt legit nu för tiden har inte fuskat sedan jag blev bannad har spelat väldigt seriös rp så jag förstår verkligen varför ni bannade mig från första början

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag skulle säga att jag för kärnar en andra chans eftersom alla lär sig av sina misstag, som sagt jag är verkligen miss nöjd med detta misstaget som jag gjorde för ett år sedan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, till 100%

har tyvärr inte råd med unbann så jag gav det en andra chans hoppas ni förlåter mig,

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka