- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 727 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: fuskar
Personal: redbull02.
Datum: 2026-03-26
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag blev bannad efter att det framkom att jag hade sökt på GTA-fusk. Jag vill vara väldigt tydlig med att jag aldrig har använt några fusk i spelet, och det hittades heller inga faktiska hack eller cheat-program på min dator.
Anledningen till att jag sökte på det var av ren nyfikenhet. Jag hade ingen tanke på att använda något, utan jag kollade bara runt. Jag förstår i efterhand att detta ser väldigt dåligt ut och kan skapa misstankar, men det speglar inte vad jag faktiskt gjort i spelet.
Det som jag tycker är svårt är att jag fortfarande inte riktigt förstår bannen när det inte fanns några faktiska bevis på att jag fuskat. Jag har försökt förklara detta i mina tidigare överklaganden också, eftersom det är viktigt för mig att få fram min sida. Från mitt perspektiv känns det som att jag blivit dömd utifrån något som kan tolkas fel.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar för att jag satte mig själv i en situation som kunde uppfattas som misstänksam. Jag borde inte ha sökt på sånt överhuvudtaget och jag förstår att det ser dåligt ut från ert perspektiv.
Samtidigt vill jag vara ärlig och säga att jag inte har fuskat. Jag tar ansvar för mitt dåliga omdöme men inte för att ha använt cheats eftersom det inte stämmer.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att man måste tänka längre än vad man själv tycker är okej. Även om man själv vet att man inte gör fel så kan det ändå se fel ut för andra.
Om jag får en till chans kommer jag
aldrig söka på något som ens har med fusk att göra
vara mycket mer försiktig med allt jag gör
tänka på hur mina handlingar kan uppfattas
Jag har också insett hur mycket jag faktiskt gillar Unive och RPn här och att jag vill göra det på rätt sätt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag vet att jag kan bidra med bra RP och vara en positiv del av servern. Jag gillar verkligen Unive och communityt och vill fortsätta spela här.
Jag vill inte bara komma tillbaka utan jag vill visa att jag kan göra bättre ifrån mig. Jag vill skapa bra scenarion spela seriöst och bidra till att andra också får en bra upplevelse.
Det här var inte något jag gjorde med dåliga intentioner utan mer ett misstag i omdöme. Jag hoppas verkligen att ni kan ge mig chansen att bevisa att jag kan förbättras och spela på ett bra sätt framöver.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Att ni inte direkt har hittat hack på min dator.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja