- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-avgasen-0fq9 — FiveM, Permanent
Anledning: fuskar
Bannad av: redbull02.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag vill börja med att säga att jag verkligen ångrar situationen som ledde till min ban. Det som hände var att ni såg att jag hade sökt på GTA-fusk samt att jag hade olika sound packs installerade, inklusive ett med ett “pling”-ljud. Jag förstår helt att detta ser väldigt misstänksamt ut från ert perspektiv.
Sanningen är att jag aldrig använde några fusk i spelet. Min sökning handlade om ren nyfikenhet, och jag hade inga planer på att ladda ner eller använda något. När det gäller sound packs så testade jag bara olika ljud för att förbättra min upplevelse, utan att tänka på hur det kunde uppfattas.
I efterhand inser jag att det jag gjorde var oansvarigt, inte för att jag fuskade, utan för att jag satte mig själv i en situation där det såg ut som att jag gjorde det.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar. Även om jag inte använde fusk så förstår jag att mina handlingar skapade en bild av att jag kunde ha gjort det. Det är mitt ansvar att inte ens hamna i sådana situationer.
Jag borde ha tänkt längre och förstått att både sökningar och vissa typer av ljudmods kan uppfattas som regelbrott. Där brast mitt omdöme, och det står jag för.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har verkligen tagit till mig av detta. Det jag lärt mig är att det inte bara handlar om vad man gör, utan också om hur det kan se ut för andra, särskilt för staff som måste fatta beslut snabbt och rättvist.
Om jag får en ny chans kommer jag att:
helt undvika allt som ens kan kopplas till fusk
bara använda godkända och säkra mods/sound packs
tänka mer långsiktigt och ansvarsfullt i allt jag gör
Detta har varit en väckarklocka för mig, och jag kommer inte sätta mig i en liknande situation igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ber verkligen om en ny chans. Jag tycker om unive och det känns tungt att ha förlorat det på grund av något som i grunden handlade om dåligt omdöme från min sida.
Jag försöker inte bortförklara något, utan vill visa att jag förstått hur allvarligt detta är. Jag är redo att följa alla regler till punkt och pricka och visa att jag kan vara en seriös och pålitlig spelare.
Jag hoppas ni kan ge mig möjligheten att bevisa det i praktiken. Jag lovar att inte slösa bort den chansen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes