Inaktuell eliass0101 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: eliass0101

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag har erfarenheter, jag är tillräckligt gammal och mogen för att ha ansvar som helper, kommer att klara av det galant då jag har vart de 2ggr nu. Jag gillar det jag gör och har alltid trivts på unive. Jag lägger alltid 100% fokus på sakerna jag gör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Långsamma reports samt support. Det problemet brukar lösas då och då men det är min synpunkt. Ska man tex kolla upp något så är det svårt då ingen vill ta support eller reports. Jag vill dessutom vara en helper som många vill ha hjälp ifrån då jag tyvcker om att hjälpa folk samt se vad som passar dem bäst. Jag vill test nya saker som staff, en av dem är donations ansvarig. Därför att man hjälper folk konstant. Vissa behöver donera sent på kvällen och då finns jag där!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca scenarion tillsammans, så ifall ett regelbrott begås så vet vi vad vi ska göra. När det kommer till åtgärder så ska man ta åsikter från andra staffs så det blir så rättvis som möjligt. Vi ska ha en öppen och rättvist konversation med varandra och mot spelarna. Vi ska syfta på att lära spelare mer än att banna, tillsammans är vi starkare och det leder till bättre arbetsmiljö

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska vara en förebild för folk, man ska ge folk andra chanser och inte sitta o banna, vi vill lära spelare inte banna, vi ska alltid vara säkra på våra beslut samt förklara spelarens misstag i ett scenario o inte bara banna direkt. Så när dem har lämnat support kanalet så ska dem känna att de har varit rättvist o att de ska kunna förstå sina misstag till nästa gång. Jag har själv fått indragen allt o det var inte den bästa känslan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ganska aktiv, jag är hemma i kvällen o då sitter jag framför datorn o spelar osv, så jag kommer att ägna mycket tid åt staff arbete, jag är aktiv hela helgen jag kan lägga flera timmar på spec osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen januari

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja 2ggr, en gång i augusti och i oktober

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Event handlings osv

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja

Senast ändrad:
har blivit test medlem men det kommer ej påverka någonting då jag har varit medlem sen januari tills slutet av december 2025

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka