Nekad Eliaskassesadu9aszuigf3wq | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? klk0534

Vad är ditt Hex:ID 110000152ac8e9a

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Yes jag brukar komma hem från skolan och gå in på unive och rpa

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive i snart 4 veckor men annars har jag spela på unive sedan 3 år med mellanrum

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går inte att skicka bild jag har blivit bannad 2 gånger då en av dom va ogiltig på 4 veckor så

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska göra serverns rp bättre igenom att visa nya personer hur man rpar och vad som är rätt och fel. Jag är väldigt aktiv både på morgonen och på kvällen så då har jag mycket tid att lära folk och jag skulle kicka/banna folk som bryter mot regler. Jag vet vad som är rätt och fel och jag vet hur man tar ett svårt beslut. Jag kommer att kolla på olika scensrion för att se om någon gör fel, om någon gör fel så kommer det självklart leda till konsekvenser.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag ser mycket lalla och jag ser att rpn hos alla inte är så bra och jag vill gärna ändra på det och jag vet att jag kan det. Jag vill också bli servervakt för att när tillexempel jag ser att någon gör ett stort fel så kan jag inte göra någonting åt saken. Jag har tidigare varit Staff på andra servrar och jag har då erfarenhet som Staff. Jag vet hur jag ska bete mig mot andra och jag vet hur man tar ett svårt beslut i svåra situationer. Jag vet hur man är en bra Staff och jag vill gärna vara en stor del av Staff teamet för att jag vet hur en bra Staff är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.ex om jag hade varit i en skottlossning och jag dog sen när dom har åkt ressar jag mig och ressar mina vänner. Eller att jag inte skulle banna nån för att dom skulle vara min vän

Nekad.
Anledning: Du fick indragen Krim 10 juni 2024
Du får ansöka igen 11 juli 2024 . Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka