Ej Antagen ajdin2@ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin2@

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin

Vad heter du på discord? burek_lover

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014815f144

Ange ditt födelsedatum 31 December 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag från måndag till torsdag efter klockan 16:30 till 23:00. Fredag till söndag är jag aktiv från 10:00 till 02:30.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive innan i 2024 typ i 8 månader. Sen tog jag en paus från fivme helt. Nu har jag varit medlem i några veckor.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad en gång tidigare för några månader sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till så att alla spelare håller en hög rp nivå inne i servern. Även se till så att regler följs snyggt och tydligt. Alltså att hålla borta alla lallare från serven och se till så att rp nivån följ.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på serven eftersom jag har märkt att det finns en hel del lalliga personer inne på serven som bara vill förstöra. Jag har även massa erfarenhet eftersom jag har varit staff på flera olika servrar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om man skulle id abusa när man gör nåt scenario. Eller typ om din vän håller på att lalla eller bryter mot massa regler och du inte gör något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka