Accepterad Elias1312 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Ditt Hex-ID: 110000145379070

Vad är din discord tagg? elias131218

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ta spawnmenu när jag låg död mot sandy så någon kunde ta in mig till sjukhusetm väldigt dumt gjort och det är klart det är ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Pratade i support med Danne samt Toris o dem förklara för mig varför jag skulle få ban, det som hände i scenariot var att jag och min vän blev rdmade på motorvägen, jag låg i en buske brevid vägen och efter 20 minuter utan någon hjälp kände jag att det blev lite drygt så jag valde helt enkelt att ta spawnmenu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig, fel av mig att göra såsom jag gjorde. Jag borde ha legat kvar i hopp om hjälp annars vänta tills respawn. Det var clogg av mig och nu när jag tänker efter förstår jag att det var vädligt dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, om jag blir bannad för powergaming brukar jag alltid tänka på varför jag blev bannad och vad jag kan göra annorlunda tills nästa gång. T.ex om jag då kör in i ett träd men sedan skiter i att rpa på det, det är ju fel av mig och såklart jag blir bannad. Men om jag då blir bannad så vet jag ju vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Därför är det bra att det finns staffs som Toris som bannar, det är rätt. Man lär sig mycket av att få en ban, i alla fall jag. Om inte jag skulle fått så många bans som jag har skulle inte min rp nivå varit där den är idag. Jag tar alltid lärdom av mina bans, det är det som är hela poängen. Om jag nu hamnar i en liknande situation så kommer jag ligga kvar och vänta tills antingen någon hjälper mig eller så får jag respawna och rpa på 12h. Jag tar alltid lärdom av mina misstag, jag står för mina misstag men jag är alltid redo att gå vidare. Jag gjorde fel, jag vet det. Jag vet även vad jag ska göra bättre tills nästa gång. Jag har insett allt, ber om ursäkt för allt och det kommer inte hända igen, det kan jag lova er. Mitt agerande va inte okej någonstans och det var rätt av Toris o resterande, men en till chans så lovar jag förbättring.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, jag hade verkligen inte behövt att ta spawnmenu, men kände just i stunden att jag verkligen inte orkade ligga kvar vid vägen pga sättet vi blev dödade på. Men om detta skulle hända igen eller om vi skulle backa tillbaka i tiden så hade jag verkligen inte tagit spawnmenu eller quitat spelet. Jag hade agerat såsom man ska och väntat ut tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart, om jag får en till chans och blir unbannad så kan jag lova er att det aldrig kommer hända igen. Kommer alltid vara noggran med att ligga kvar tills timern är ute eller tills jag blir hämtad. Så om jag får en till chans så kommer ni se förbättring. Återigen vill jag be om ursäkt för det jag gjorde och jag har insett att det var fel och förstår er.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka