Accepterad 17sparky | Ban Överklagan (Hedgehog)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad är din discord tagg? 17sparky

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: 3F99A961-30E1-47A6-9E55-EAEA0F52803A.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hedgehog valde att pbanna mig efter att jag hade tagit spawnmenu efter min svetlana. Min gubbe fastnade i animationen och då tog jag spawnmenu, fick aldrig någon chans att bevisa eller liknande. En pban var lite mycket tycker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på en annan gubbe och tog svetlana då jag skulle dra och ville inte vara död nästa gång. Jag tar som sagt svetlana och väntar tills den når 100%. Den gör det, och fastnar på animationen även om "Checkar In" cirkeln gick bort. Detta händer mig kanske 8/10 gångerna jag tar svetlana så jag tar spawnmenu för att inte vara fast. Jag gör det och spawnar piren, och min krycka är borta eller har inte laddats in. Detta var den första gången det händer att jag ej får krycka, annars får jag alltid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte jag gjorde mycket fel, min gubbe var fast i animationen även efter 100% och då tar jag spawnmenu för att lossna, eller ja, kunna röra på mig. Ni kan även själva räkna tiden det tar för en person att ta svetlana (vi kallar det X) och sedan kolla efter X sekunder hur min gubbe är. Du kommer se att den kommer frf vara kvar i samma animation. Alltså ifall jag och en annan person tar svetlana samtidigt kommer våra % nå 100 lika snabbt, men 8/10 gånger så kommer min vara kvar i animationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit det och lärt mig av alla. Är inte sån som ofta får bans egentligen. Dumma misstag och hastiga beslut leder till sånt, men jag lär mig alltid av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skrivit in en help så ni skulle vetat, och gett mig kryckan. Eller bara väntat på sjukvårdare. Men iallafall nästa gång kommer jag alltid rapportera in sådana grejer så att ni vet om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att alltid rapportera viktiga grejer och alltid ha klipp det händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka