Nekad Elias100106 | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Januari 2010

Vad heter du på discord? C.O Elias#6371

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1104

Hur aktiv kommer du att vara? typ 8 timmar per dag

Vad heter du? Elais

Hur gammal är du? ingame 20 irl 11

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? japp

Varför vill du bli polis? jag vill kunna hjälpa folk och att folk ska känna sig tryga och att folk ska kunna vara ute och inte bli rånade och att folk ska vara ute utan att bli misshandlade eller köra förfört och så vill jag rädda liv. Jag älskar att hjälpa folk det känns som rätt yrke för mig, att hjälpa folk ger mig en bra magkänsla. Jag har tidigare jobbat som sjukvårdare och det var ett väldigt spännande yrke som gav mig en bra känsla varje gång jag hjälpte en patient. Jag vill bli polis för att folk ska känna sig trygga och inte vara rädda när dom vandrar på gatorna i unive. För att hjälpa folk i nöd och lust. Jag vill kunna hjälpa folk på ett bättre spår i livet. Jag vill att alla ska känna trygga i staden. och inte behöva vara rädd för något.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker det är att vi får folk och känna sig trygga och att vi alltid sammarbetar med våra kollegor, vi tjafsas inte och bråkar inte med varandra. man ska såklart också se till och hålla ordningen och bekämpa brott, se till att folk följer lagen och ja vara tydlig med det du vill. Jag tycker även att det är viktigt med radio diciplin alltså hur du beter dig i radion och se till att du inte avbryter andra i radion utan väntar tills dem är klara, och att du alltid inleder med ditt rakel t ex 3112, nu vet jag inte vad era rakel är det är bara ett exempel. Och att man alltid ska följa och lyssna på den högst uppsatta. Att bekämpa brottsligheten och komma överens med kollegor för att få en sån bra och effektiv upplevelse som möjligt. Att folk ska känna sig trygga är det viktigaste, Att få slut på kriminaliteten.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan inte mycket om yrket man jag kan det mesta basic saker o kanske lite till. Jag vet hur man använder radion o rakel nummer och jag vet hur man tar larm och hur man använder sig va prioritering och sirener o sånt.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, jag kan ganska mycket om yrket men jag har aldrig jobbat som det. Det mest enkla sakerna jag kan är. Hur man använder sirener på rätt sätt och använder sig av prioritering. Jag vet vad radiodisciplin innebär. Jag är en väldigt skicklig bilförare och simmare. Allt detta kommer från mitt tidigare yrke hos sjukvården.

Hur är du som person? Min käraktär är 26 år gammal han är single och fukuserar mycket på hans arbete. Han kommer från sverige och heter Fadi Hana. Han har mycket erfarenhet omkring arbeten och om att vara medlem han är välfigt trevlig med alla han träffar och gör så gott han kan för att kunna hjälpa alla med en glad och trevlig legende på han ansikte. Han väkte upp i sverige med väldigt stränga föredrar han mamma brukade släppa saker ibland men inte fraför pappan eftersom pappan va väldigt sträng han lät aldrig honom låt använda electronik tills han hade gjort klart hans läxor. När han va liten så va han altid intresserad av billar och ville bli en mekaniker i framtiden men hans familj hade inte råd för gymnasium. Så han va tvungen att ta postnord arbetet istället. Han har inga syskon och när han va liten så önskade han sig en hund men hans föreldrar hatade husdjur. men i nu tid så samllar han pengar för en engen hund. Fadi behöved flytta runt tills han hittade staden UNIVE när han var 24 år gammal just nu så bot han har med ett stort legende och har aldirg varit så lycklig i sitt liv som möjligt. nu bor han här och har ett stort intresse för bilar, han vill hjälpa människor och vara vänlig, han hittar på roliga saker för att glömma bort det negativa från hans uppväxt. Unive är en viktig stad för honom och vill göra den så god som möjligt.

Är det något vi bör veta om dig? nepp

Tillbaka