Antagen Gargantua | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: Gargantua5276

Ange ditt födelsedatum 21 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag känner att jag på något sätt har hittat tillbaks till unive, tog en lång paus mellan 2022-2025 men har börjat spela väldigt aktivt igen och vill verkligen se vad jag kan bidra med. Var mod 2022 men då var jag liksom 13-14 år nu är jag 17, mycket hinner hända på den tiden och jag tror jag är betydligt mer mogen och mer ansvartagande för en staff roll. Det som gör mig unik är att jag vågar erkänna när jag gör fel och jag vill alltid utvecklas, och lära mig nya saker och lära mig av misstag. Jag tror jag har en väldigt nyanserad bild på rp och jag ser när folk bidrar till social rp och när folk inte bidrar till social rp. Jag tycker att det är viktigt som staff att kunna ändra beslut, jag känner att många staffs får en uppfattnning och sen står dem fast vid den uppfatningen fast andra parter säger sitt, och ibland är det absolut bra att stå fast vid sitt beslut men ibland är det också viktigt att kunna göra en ny nyanserad "bedömning"

Den sissta anledningen till att jag borde bli staff är för att jag är stabil, mitt liv generelt är väldigt stabilt och jag har en bra balans mellan skola, träning osv och detta kommer bidra till en lång och trygg staff roll, jag planerar att skapa en långvarig relation med Staff teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att ooc har blivit ett stort problem, kommer inte alls ihåg att folk använde så mycket ooc som dem gör nu jämfört med 2021. Jag tror att lösningen på detta är ganska simpel, banna för ooc men detta måste ju såklart ses över, är det ennn icke medlem som säger "vilken knapp/ vilken muskel" så kan man ju istället lära den personen men är det istället en medlem som man vet har spelat under en längre tid och den medlemen sedan använder ooc i form av ooc namnn osv tycker jag att man ska ta återgärder för att vissa att det it är ett acceptabelt beteende

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att det är viktigt att bygga någon form av koppling till dem andra i staff teamet, på detta sätt kan man då komunnicera bättre med varandra om brister osv. Jag tror att denna fråga syftar på hur jag ska samarbeta med andra staffs och de är också ganska simpelt, lyssna på vad de har att komma med, ge egna synpunkter och kom med en lösning. Man måste också komunicera så att alla finns i de olika områden, det skulle vara kaos om tillexempel ingen tog support eller om ingen tog reports

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att använda ett vårdat vokabulär det vill säga att inte använda opassande uttryck. inte höja rösten inte bli emotionell. Det är väldigt viktigt att agera professionelllt eftersom att det är vi staffs som representerar unive som server och är alla staffs helt hjärndöda och otrevliga kommer ingen vilja spela på unive och då kommer servern dö ut.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt liv är väldigt simpelt ska vara helt ärlig, skola träning gibba, om jag blir staff kommer jag iprincip sluta rpa, och det är inte så konstigt för annars hade jag it sökt till staff

Hur länge har du spelat på Unive? spelat väldigt mycket 2021 2022 sedan paus till 2025

Hur länge har du spelat på Unive? spelat väldigt mycket 2021 2022 sedan paus till 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var mod 2022, men sen quita jag hela unive för att jag la ner alledes för mycket tid på unive och isolera typ mig själv, men nu är jag betydligt mer mogen är aktiv och unive skapar ingen problematik för mig utan det är endast roligt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan ta allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka