- Meddelanden
- 369
- Reaction score
- 37
Berätta vad som hände Jag gick in i polisradion för att agera sjukvårdscout (nu i etfterhand fick jag reda på att man ej får agera scout i en annan myndighetsradio) Men jag spårade lite i radion, jag sa att en polis skulle döda sig själv för att han ej ville blli sjukvårdare och ja, i min position är det en väldigt onödig komentar. Visserligen hade man kunnat ta detta i rpn menn jag förstår endå varför jag blev banad asså irl tror jag inte någon verksamhetschef hade sagt så
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar över min ban, och jag förstår att mina handlingar har konsekvenser
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Inte hoppa in i polisradion från början, för jag kom iprincip in med en lallig stämning så fort jag försökte rekryterara någon via en radio
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag vill göra sjukvården aktiv, har anställt typ 30 pers sen i lördags och vill fortsätta med det, detta ska ej hända igen jag lovar
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja