- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 1
Ban-referens
hsleow — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: Skjuter polisen utan ha en bakomliggande anledning förstår sitt fel vi har pratat i support
Visa på portalen →
Berätta vad som hände detta var en pressad situation, jag har varit i ett skot scenario i 20 min+ polis jagar och jag har precis skjutit mot flertal gäng, när han kommer jag skjuter han, de va inte meningen men ja va pressad, jag hade precis gjort droger så jag och min vän hade massa droger vapen och skott på oss därför sköt jag, svårt att hinna tänka att kidnappa eller rikta när jag har gäng som försöker döda mig samtidigt så därför behövde jag skjuta, jag fattar att från en staffs perspektiv utan att ha speccat scenariot de sert helt fel ut men om man tar med bakomliggande scenariot i bilden så tycker jag de jag gör kan man förstå att de görs pga att jag är stressad och måste bort samt vad jag har på mig
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag förstår varför det jag gjorde bröt mot reglerna, jag gör fel genom att skjuta polisen enligt regler, men tycker även att eftersom detta skedde mitt i ett scenario gör att de finns en anledning, hade förstått men om man blir trafikstoppad och skjuter men här var de en pågående skottlossning och blir jagad och då kommer polisen, jag tar ansvar för hur j agerade men tycker att man kan se de från mitt håll också
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att man alltid ska försöka gå en väg utan att döda och de tar jag vidare till framtiden, jag borde ha riktat istället och försökt ta mig ut därifrån utan att döda han, va bara pressad i de läget då vi som sagt hade folk efter oss och vi var i ett skott scenario
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag ska få en ny chans för att jag tycker att bannen inte helt riktigt är rätt och att kag försöker rpa till reglerna, ibland blir de svårt att hålla sig exakt till reglerna och tycker att om man summerar hur jag gjorde och varför så tycker jag att jag förtjänar en andra chans
Har du läst våra regler? ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Senast ändrad: