Nekad Elias svensson | Ban Överklagan [borzy-felap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias svensson

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-ratten-990 — FiveM, Utgår 2026-05-07
Anledning: Loggar ur ett scenario
Bannad av: felap
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag var och proddade mina 80 vallmo, jag gjorde de snabbt och blir klar, hör då en helikopter liknande ljud, då väljer jag att avsluta spelet pga att jag va tvungen att dra, jag visste ej vem de va eller ngot sådant men hade ej tid för ett lång draget scenario oavsett vem de var och eftersom mina droger var klara och jag hade saker att göra behövde jag stänga av datorn och åka iväg

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja de gör jag, jag ser nu på klipp och från en staffs perspektiv att de va väldigt dumt gjort, jag gör en c logg eftersom att de är en person som kom för att göra ett scenario med mig oavsett om de nu skulle gynna mig eller inte vilket jag fortfarande inte vet eftersom jag ej såg vem de var, men ja jag tar ansvar de va fel av mig jag borde inte ha proddat eftersom jag borde räknat med att de kanske skulle kunna bli ett scenario och då bortde jag haft tid för de vilket var dumt. jag fattar att denna ban gjorde så att de blev tråkig rp för motpartern och jag ser mitt egna fel i detta självklart

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att jag inte ska spela och göra saker om jag måste sticka inom kort tid för att då de kan bli såhär, nu hade jag otur och de blev ett scenario tidigt på morgonen vilket jag inte räknade med men att jag i framtiden ska alltid spela klart scenariot och annars inte spela alls för att undvika detta typer av saker i framtiden

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en ny chans pga detta inte var min avsikt, jag ville ej unvika scenariot pga en vinning av mig i scenariot utan för att jag behövde stänga av, jag quitade pga jag ej ville påbörja scenariot för att jag hade behövt dra isåfall mitt i viket jag vet är c logg, tänkte att detta var bättre att göra men förstår att de va vldigt dumt gjort såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag självklart

Det var en gemansam ban av felap och borzy så om ni andra staffs skulle se detta kan ni tagga båda två mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka