- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-ratten-990 — FiveM, Utgår 2026-05-07
Anledning: Loggar ur ett scenario
Bannad av: felap
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var och proddade mina cirka 80 vallmo och gjorde det ganska snabbt. När jag var klar hörde jag ett helikopterliknande ljud. Eftersom jag var tvungen att gå väldigt snart valde jag att stänga av spelet. Jag visste inte vem det var eller vad som skulle hända, men jag hade tyvärr inte tid för ett längre scenario just då. I stunden tänkte jag att det var bättre att lämna direkt än att börja ett scenario som jag ändå inte skulle kunna spela klart. I efterhand förstår jag dock att detta räknas som combat logging och att det förstörde RP:n för personen som kom för att göra ett scenario med mig.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. När jag nu ser det från ett staff-perspektiv förstår jag att det var fel av mig att lämna spelet i den situationen. Även om jag inte visste vem det var eller vad scenariot skulle bli så borde jag ha stannat kvar och spelat klart det. Jag förstår att de jag gjorde blev tråkigt för motparten och självklart ett fel av mig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska gå in på Unive om jag vet att jag snart måste gå. I framtiden kommer jag alltid spela klart scenarion som börjar, även om det tar tid. Om jag inte har tid att spela ordentligt kommer jag istället låta bli att göra saker som kan leda till scenarion. Spelar på unive minst 3h om dagen och nyss köpt in ett hus så är rätt tråkigt att inte kunna lira mer.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas på en till chans eftersom det inte var min avsikt att undvika scenariot för att vinna något på det. Jag lämnade eftersom jag behövde gå, men jag förstår nu att det ändå räknas som combat logging och förstör RP:n för den andra personen. Om jag får en ny chans kommer jag alltid spela klart scenarion och se till att jag faktiskt har tid att spela innan jag går in på Unive igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja