Elias61161
Icke Medlem
- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976398312/
Vad är ditt namn i verkligheten? elias
Vad är ditt discord namn? Elias6116#2465
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. jag är Alexsander, är 19 år och kommer ifrån Sverige.. jag flyttade till Unive med min familj när jag var 7 år. innan dess bodde jag i Stockholm med min mamma, pappa och mina två systrar.
I Unive fick jag massa nya vänner i skolan. och har nu ett jobb som reporter.
Hänger mest nere vid piren och köper, säljer bilar. åker runt i stan och söker jobb som polis.
mina intressen är gymmet och bilar..
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är snäll och ärlig, beter mej bra i stressiga situationer..
sköter mitt jobb och vil högre upp på karriärstegen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? är intresserad eftersom det är rollplay på hög nivå.
Hur hittade du Unive? hiyyade unive genom youtube och discord.
Vad har du för mål med ditt rollspel? hamna på en hög nivå, och bli riktigt bra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få högre rank, lära känna fler människor.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.
Vad är ditt namn i verkligheten? elias
Vad är ditt discord namn? Elias6116#2465
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. jag är Alexsander, är 19 år och kommer ifrån Sverige.. jag flyttade till Unive med min familj när jag var 7 år. innan dess bodde jag i Stockholm med min mamma, pappa och mina två systrar.
I Unive fick jag massa nya vänner i skolan. och har nu ett jobb som reporter.
Hänger mest nere vid piren och köper, säljer bilar. åker runt i stan och söker jobb som polis.
mina intressen är gymmet och bilar..
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är snäll och ärlig, beter mej bra i stressiga situationer..
sköter mitt jobb och vil högre upp på karriärstegen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? är intresserad eftersom det är rollplay på hög nivå.
Hur hittade du Unive? hiyyade unive genom youtube och discord.
Vad har du för mål med ditt rollspel? hamna på en hög nivå, och bli riktigt bra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få högre rank, lära känna fler människor.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.