Accepterad elias.55 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias.55

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 005

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olle havsskalle född 1999-09-13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? klumpig, ärlig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: som bakrund så skulle jag förklara honom som en grov skåning som har haft en tuff uppväxt som flyttat runt i olika städer hos olika familjer. inte för ena han var vuxen insåg han att det ända bästa var att vara sig själv och börja om från start i en nu stad. och framtids planerna är nu att skaffa sig ett medlemskap och börja jobba och börja binda kontakter för sen se vad han tycker om att göra, kanske prova lite olika jobb? hänga med polarna och jaga? olle vet inte helt ennu, han vill se vart livet leder honom ibland tänker han till och med ibland på hur det är att vara kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra rp. mogen och ärlig rp för alla och inte på nått sätt bara gynna mig själv. jag kommer även bidra med en rolig karaktär som man sent kommer till att glömma. Och som kommer bygga relationer, kärlek och mycket skratt för andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man i ett visst scenario eller spel agerar på ett sätt som gynnar motparten snarare än sig själv. Det kan vara medvetet eller omedvetet, beroende på sammanhanget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag säkert. men för att ge er ett ärligt svar så är det ingeting jag minns för jag har inte spelat fiveM på 1,5 år

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Respekt, man ska alltid visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. 2. Rasism/Nazism, Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en kille på 18 år om bara någon månad. jobbar om dagarna och försöker just nu bara hitta något kul och underhållande att göra på helger och eftermiddagar!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka