Nekad elgringo | Ban Överklagan [EMINEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elgringo

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965828381/

Ditt Hex-ID: 11000013befab1d

Vad är din discord tagg? elgringo#3808

Vem var det som bannade dig? Ol1ver

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 5ebc0f45a76c5e683e815c9a7f64dd9e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett regelbrott. Jag gjorde fel vilket jag egentligen vet men i själva studen så tänkte jag inte längre än så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var ute och körde på highway, när en snubbe flyger ut på vägen och vi kör över honom. Vi plockar upp honom och kör han till sjukan. Där vid sjukan hoppar jag ur och precis innan jag ska läman in honom får jag den idiotiska tanken att söka igenom och se om han har något som är värdefullt. Jag hade precis blivit rånad stunden innan och jag var less. Jag söker igenom och finner en ak-47. Vilket jag vet att jag inte får tar upp eftersom jag inte är krim, men även att man får inte söka igenom eftersom man inte har ett syfte bakom det. Sedan i ren panik efter jag har gjort det skriver han i ooc och jag lämnar vilket även där är ett nytt regelbrott. Dock det med steamnamet nekar jag då det inte handlar om att jag ville undvika på något sätt. Även det att jag undviker support nekar jag även till då jag har på stör ej på discord och tänker inte på det. Har varit på match hela dagen och kommer hem idag och tittar igenom mina pms och ser det då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Känns som jag har förklarat allt ovan men banen är rätt. Känns som en permanent ban är oftast genomtänkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några bans sen innan har många från förr i tiden när jag var icke medlem typ 2021. Men på det senaste har jag fått någon ban för något litet regelbrott men inget stort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Man kan sitta här och komma på hur många grejer som helst som man hade kunnat gjort annorlunda. Jag skulle aldrig fått tanken att söka genom honom. Då hade jag aldrig suttit mig i denna situation. Sedan finns det även andra grejer som jag hade kunnat gjort annorlunda. Kan sitta här hur länge som helst och granska hela situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Sjävlfallet, att man inte ska göra grejer utan att tänka genom det ett steg till innan man gör det. Jag kommer aldrig söka genom någon utan att ha ett syfte. Jag kommer även aldrig göra något kriminellt utan att vara krim. Jag har varit krim innan och jag vet hur det fungerar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att ni kan tänka er att ge mig en ny chans. Jag vet hur man rpar, har rpat väldigt länge på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Igår när vi diskuterade detta i pm så kändes det inte riktigt som att varken brydde dig eller tänker ta lärdom utav detta.
Tycker att du verkligen ska tänka igenom vad du gjort samt ta lärdom utav denna bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka