Nekad Elend | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi

Vad heter du IRL? Elend

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 440 typ

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag gillar att köra bil och gillar att göra folk nöjda och glada

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? nej

Berskiv din karaktär? Simon Karlsson är 23 år och en genomsnäll grabb i hjärtat. När han flyttade hemifrån gick han med i en MC klubb då han var lite vilsen, men eftersom det var en hel del konflikter i klubben så valde han efter en period att lämna det livet bakom sig. När han då sökte en mer laglig väg började han snart att arbeta på sjukhuset som ambulansförare, och var ofta först på plats vid olyckshändelserna. När Chefen sedan avgick (Emma Andersson som också sökt wl hos er ikväll) så valde även Simon att söka sig vidare och fick snabbt anställning hos poliskåren där han blev rekryterad till insatsstyrkan. Där fick han gott om erfarenhet med både skjutvapen, lagen, och andra scenarion. I framtiden kommer han satsa på att fortsätta på den lagliga vägen, om det inte är så att det är fullt på de vanliga jobben.

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varge dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja ja jag bryr mig inte om jag blir chef eller inte över något det är bara roligt att spela lixsom

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar bara på multi

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad då du ej tog kontakt med jobb-ansvarig och nu finns en annan chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka