Nekad elboel | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? boel#1509

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar- 15:00-22. ibland mindre ibland mer. beroende på träningar osv.
Kommer även vara online på dc under skolan.

Helger - allt från 11:00-03:00 till 15:00-23:00 osv. Är väldigt engagerad och aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit med i forumet sedan december 2020 men spelade typ 1 månad innan på multistaden som de då hette.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra det man gör som servervakt.
Hade jag sätt någon göra något fel så hade jag svbannat eller kickat med en bra anledning. Kommer även alltid klippa dem situationerna (ska försöka iaf)
Men ja kommer hålla koll på dem runt mig vilket leder till att t.ex lallare o sånt blir antingen bannade eller kickade och det blir fler seriösa spelare på unive och flera vill spela här. Kommer även dva bilar jag vet ingen varit nära på ett tag som bara tar plats. T.ex om ja ser två bilar som står mitt i motorvägen. Det är lite konstigt och det kan ske olyckor om folk krockar in i dem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bygga mig upp i staff teamet genom att börja med servervakt. Så jag får lite mer koll på detta och en lite mjukare start. Jag vill få bort lallandet och jag gillar även att hjälpa andra. Jag vill bara hjälpa till och tycker även att det är kul. Hade varit roligt att få ansvaret som servervakt. Men framför allt vill ja bah få bort alla dåliga rpare genom att kanske kicka och typ tala om för personen om den är ny att sätta sig i rp introduktion eftersom deras rp kan förbättras eller något liknande. Mitt mål är att bli högre i staff teamet men framförallt att få flera spelare att vilja splela på denna fina server genom att få bort lallare o failrpare osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra mitt bästa med att kicka spelare, svbanna spelare för lite grövre grejer och sen dva bilar som bara förstör rpandet. Så småningom vill jag kanske bli högre i de här med sv o trainee oså och kanske ansöker till trainee. Har redan ansökt till trainee men tycker själv att jag kanske behöver lite mer skicklighet först, så jag gör ett bättre jobb.
Ja kommer även hjälpa alla som behöver hjälp. Ig och ooc/pm discord. Vill bara ge tillbaka till denna server med att hjälpa till!

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att ni ska välja mig för jag är en engagerad och aktiv spelare och länge varit med här på unive. Jag har alltså lärt min rpandet bra och vet vad som är okej eller inte. Jag vill hjälpa till med att kicka, banna, klippa olika scenarios osv. Jag tycker att detta är en bra början för att jobba sig upp i staff teamet. Har även upplevt mycket lall oså och jag vill få stopp på de. Kommer alltid ta emot frågor också. Vet att det är mest trainees o mods uppgift men jag hjälper gärna till då jag tycker det är kul att hjälpa andra. Kommer även ge ut kicks och svban utan att sabba scenarion. Kommer inte vara så hård alltså. Vi säger att en person råkar säga typ blåa appen så sv bannar jag ju inte. Men om personen säger typ skriv till mig i blåa appen och är medveten om att personen sagt det ingame så bannar jag och klippar. Så ni högre staffs får gå vidare med det. Mitt ansvar är alltså att få ut dem ur servern sen får ju ni sköta resten. Men hjälper gärna till om ni vill!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa till på servern och bygga mig upp i staff teamet.
Jag tänker att servervakt är en bra start och som sagt, är väldigt engagerad och aktiv. Vill framför allt få bort allt lallande genom att kicka och banna. Skrev också att jag kanske kickar och ger dem tipset att sätta sig i rp introduktion så vi får flera engagerade och bra rpare. Vill bara hjälpa till och känner att servervakt passar just mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet några.
/kick (id) anledning för att kicka en person.
/svbann (id) anledning för att banna folk i 60 minuter.
/revive (id) revivar en spelare.
/sv för att skriva i sv chatten.

De här är dem viktigaste som ja vet.

Sen om jag svbannar vilket nästan aldrig kmr ske om de nt e något större. Men vi säger att en icke medlem vdmar med en lastbil på piren och ingen gör något så klippar jag och sedan svbannar. Så får det gå vidare till er staffs.
Vill ha det här med svbanns oså bättre förklarat i intervju om ja får äran att ta den!

Är du whitelistad på serven? Ja det är klart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag. Jag har blivit sv bannad för vdm när jag krockade in i en bil (inte med mening asså) Sen har jag blivit bannad tidigare, 6 månader tbx kanske för lall oså. (var ej whitelist då tror ja) Men tar rpandet seriöst nu och har slutat med sånt.
Ångrar det jag gjorde då, jag var ingen bra rpare då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte! Ha en fin dag! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka