Nekad elboel | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boel

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Skantz

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2008

Vad heter du på discord? boel#1509

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15-22, helger 11-02 typ, eller senare.

Hur länge har du spelat på Unive? sen december 2020.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla iordning denna fina server. jag kommer dva fordon som inte används och till exempel står och ryker mitt på gatan. jag kommer även ta till med återgärder mot lallare och andra spelare som ej kan sköta sitt rpande, det tycker jag är viktigt för att få denna server att bli ännu bättre. jag vill göra unive till en bättre plats så att flera börjar spela här. sen kommer jag även ta till med återgärder som till exempel att kicka folk som har på sig fel kläder osv. det leder till att folk lär sig själva istället för att bli arga över en sv ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker denna server är väldigt bra men jag vill göra den bättre genom att ta till med återgärderna som ja skrev i frågan över denna. sen är jag gängmedlem och det betyder att ja lagt ner pengar på denna server. alltså så tar jag detta på ett stort allvar då jag inte vill att mina pengar ska gå till skit. sen har ni många fina staffs osv. trevligt folk! göra unive till en bättre plats.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? dva bilar som står och ryker eller som bara tar plats. utan nån ägare inne eller i närheten. kommer även lära nya spelare vad som är fel med att kicka med en anledning eller i värsta fall en sv ban. det leder till att folk tänker efter om vad dem gjort och för hoppningsvis inte gör om det eftersom det inte är kul att bli kickad eller bannad. enligt mig. jag kommer även vara en trevlig servervakt och jag kommer inte utnyttja min roll som att till exempel banna folk jag är arga på. det tycker jag är väldigt fel.

Varför ska just du bli servervakt? för jag vill göra unive till en bättre plats, få bort allt lallande och lära upp nya spelare om hur man rpar och bidrar bra till denna server. jag är även trevlig och bra på att förklara enligt mig själv. jag är också förståelig och är bra på att prata. jag vill även bli servervakt eftersom ja har upplevt att det har blivit mycket lallande på senaste. det vill jag få ändring på genom att ta till med återgärder.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt eftersom jag anser att unive behöver flera servervakter, nu när ni har så många spelare så tycker jag att flera har börjat lalla. det vill jag göra ändring på. jag vill helt enkelt bara hjälpa till med er server och göra den till en bättre plats!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? asså, jag vet hur man skriver typ svban (ID) oså, osen hur man kickar men jag skulle gärna vilja veta fler kommandon så jag kan utvecklas och bli bättre.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelist och gängkriminell.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, men de var länge sen, 2020 typ. då fattade jag inte rp. nue jag vädligt kunnig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, bara denna. ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka