Antagen Anisysfi | Ansökan till Servervakt [Viktå/Yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anisysfi

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Anis

Vad heter du på discord? anisylan

Vad är ditt Hex:ID steam:110000145137984

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina dagliga aktivitet är ganska olika då jag jobbar olika tider och olika dagar varje vecka. men jag oftast aktiv på kvällarna efter 23 till sent på natten. det är samma sak på helgerna. jag försöker hoppa in en stund innan jobbet också men det händer inte varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i unive sen 2023, tog ett pause i mellan men nu är jag tillbaka på det igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger för jätte länge sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har rollen som en ordningsvakt bevakar servern och har koll på spelare i närheten så att allt går fint. Det är såklart inte servaktens ansvar och jobb att försöka hitta problem spelare och straffa de som ställer till problem utan ta det som det kommer och ha koll på sin omgivning och ifall att det kommer en grov regelbrott så är det inte servervaktens jobb att straffa de uta meddela en staff med all bevisning och låta de ta återgärder. Servervakt är helt enkelt en vakt i servern och ska underlätta arbetet för staffsen att ta genomtänkande beslut.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag vill hjäpa till och ta ansvar för att göra unive till en bättre server. Jg är trött på att regelbrytare förstör för spelare som faktiskt vill spela seriöst och ha roligt. Jag vill vara me och skapa en trygg och bra server där reglerna följs och där alla kan känna sig välkomna. Det känns bra att kunna hjälpa staff o underlätta deras arbete så att de inte behöver göra allt själva. Jag gillar att lösa problem, hålla en bra stämning och se till att rp håller en bra nivå. Jag är säker på att jag hade gjort ett bra jobb som servervakt och att jag kan bidra till en bättre gemenskap på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är att använda servervaktens roll och göra det till sin fördel till exempel att använda sig av toggle id och name i orelevanat situationer eller att kicka folk för ingen anledning eller kicka mitt i ett senario vilket man inte får göra och så vidare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka