Accepterad ELAI321 | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? e_040.

Vem var det som bannade dig? ZapeValle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-22 184222.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffs valde att banna mig för C-logg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var under ett scenario som nästan var slut. Jag skrev flertal gånger i OOC att jag hade skola och behövde gå. Jag C-loggade eftersom att jag började typ om 15 min och hade prov i skolan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban och inte felaktig ban som sagt. Men jag behövde verkligen gå och jag hade ett prov som skulle sättas som betyg. Just därför valde jag och göra detta valet som jag då gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans till 100% speciellt denna också genom ett inte starta ett scenario tre timmar innan skolan ska starta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat kvar vilket inte hade kunnat varit bra men därför hade jag kunnat skriva report så att jag skulle kunna dra iväg i och med att jag hade brottom. Det jag hade också kunnat göra istället för report är att hoppa supp vilket jag inte tänkte på på grund av att jag skrev i OOC chatten flertal gånger. Jag tänkte inte på det alls över huvudtaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min Ban är att man aldrig ska C-logga under scenarion oavsett anledning. I sånna fall får man skriva /help eller så får man hoppa supp helt enkelt och förklara vad som hänt så att man kan ta iallafall åtgärder på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka