Nekad ELAI321 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? emre.040

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-27 000112.png Kan skicka i PM på att det var inte mina logs samt ett klipp på det.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte eftersom att det var en felaktig ban och det fanns inte nog med bevis för att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Det som hände exakt innan var att jag och min vän var i ett skottscenario med två andra killar. Min vän blir skjuten i bilen och dör samtidigt som jag dödar andra personen. Sedan kommer det en till kille som dödar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner att det var en felaktig ban som sagt. Dessutom har jag ett klipp där det visar att jag inte c-loggat. Det klippet har jag och han har utgått från min väns logs. Denna ban var då till min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 3 tidigare ban på denna sjukt bra servern. Jag minns alla tre av de. Den första var att jag som icke medlem i server visste jag inte att man inte fick hoppa in i en polisbil och efter typ 20 sekunder så blev jag bannad som sagt. Jag gjorde det och fick 1 timmes ban. Jag ångra mig jättemycket och hädanefter visste jag att jag som en civilare får man absolut inte hoppa in i en polisbil och köra speciellt eftersom att jag också var ny i denna servern. Den andra ban var också när jag var icke medlem i servern och så sa jag sa jag till en kvinna på torget att hon hade stor röv vilket man inte får säga eftersom att det innebär trakarisering och det står också i regeln 4.3H. Men eftersom att jag inte hade läst igenom reglerna som en icke medlem så visste jag inte heller att man inte fick säga sådana saker. Den tredje saken var också när jag var icke medlem och att jag hoppade in i någon okänd bil i passagerarsätet och han sa hoppa ut från bilen ungefär 2 gånger. Jag har faktist lärt mig av alla dessa misstagen jag gjort men, jag behöver inte lära mig av dem mer för nu kan jag RP:a hur bra som helst utan några konstigheter över huvud taget. Men från början visste jag inte heller att denna servern var den bästa och mest seriösa servern. Men efter mina bans så fattade jag det jäkligt ordentligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag har inte gjort något det var felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det var felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den?
Jag förstår till 100%.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka