Accepterad csgo_pro11 | Ban Överklagan [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

scarz_11

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197969391243/

Ditt Hex-ID: steam:1100001008b3e8b

Vad är din discord tagg? csgopro11

Vem var det som bannade dig? zapevalle

Bild på banmeddelande: five m ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpa livshotande skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en lallare snodde min bil och körde upp den på ett parkerings hus sen körde han av rampen från högsta våningen sen gick jag in i supp och blev intagen i samtal typ direkt och prata om lallaren och beskrev han när jag var klar med samtalet så va jag bannad för att jag inte rpa mina skador

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den va överdriven och att det hade räckt med en muntlig varning men jag förstår staffen till 100% för dom kan ju inte veta att jag är inne i samtal i support

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan för att jag tog upp min telefon när jag va död men det var att min kompis ringde mig så jag tog upp den och la på direkt men dom sa att jag inte borde tagit upp den från början när jag gjorde en överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skriva /sme blöder kraftigt innan jag gick in i supp

Har du lärt dig någonting efter din ban? att göra /sme innan jag går in i supp ja nästa gång kommer jag göra det annorlunda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka