Inaktuell El killo | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El killo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Kayye1234.

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? För jag vill kunna förbättra unive då j
ag själv ser att det finns väldigt många som gör fel och jag kommer bidra med en väldigt positv grej t unive då som jag nämnde innan att jag vill förbättra och kunna hjälpa folk som behöver hjälp. och det som jag har som positiva egenskaper gäälande detta det är att jag tar allt på fullaste allvar och kör 100% genom allt och e väldigt aktiv av mig o vill hjälpa folk o vill samt förbättra rp nivån gillar servern men den måste få en bättre rp nivå

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är för mycket meta gaming samt ooc samt liksom folk kan gå fram till en på piren o säga aa hej vill du köpa glock är du busig liksom massa sånt och att det behöver strängas till med såna grejer för att altlt ska funka polisen gör heller inte sitt jobb så bra liksom min vän ig berätta ba när han satt häktad för mord vapenbrott polisen bara släppte han för dem orkade inte med han de e välidgt oseriöst man hade kunna göra det till en rolig grej istället

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan privat meddela dem i ”chat” att sluta lalla eller sluta med det dem gör, ifall dem fortsätter göra samma problem så måste vi kicka dem, för dem samma sak så kan vi bli tvungna att sql banna dem. Vi måste ge dem straff för att dem ska lära sig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera profisionellt är det viktigt att kunna ha bra kommunikations skills och att kunna ta beslut och tålamod.
Kommunikationen hjälper dig i varje scenario du kan tänka dig i, du kan göra vänner, du kan förklarats saker till dem som inte förstår, ta beslut är viktigt eftersom att i alla staff scenarion så måste ett beslut tas ska man straffa hen eller ej.
Tålamod, tålamod är viktigt, det är jobbigt när folk tjatar och det är inte profisionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja jag kan balansera det då jag inte gör så mycket så efter 16 e jag aktiv till 04 typ så kan balansera allt väldigt bra

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? asså kan liksom jobba på allt men helst servervakt o helper

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka