Nekad Ekoh07 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekoh07

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Augusti 2007

Vad heter du på discord? EkoAligator #5810

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250

Hur aktiv kommer du att vara? Alla dagar 10-22

Vad heter du? Arne Olsson

Hur gammal är du? 35 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Yes

Varför vill du bli polis? Min far är van polis och efter en lång ledighet efter jag flyttat hit så vill jag fortfarande följa hans fotspår inom rättsväsendet och droger. Jag är lugn metodisk och har egenskapen att prata i konflikthantering istället för att ta fram det som är ämnat att vara andrahandsval som batong,pepparspray. Vill trygga upp staden i tomma gathörn där det känn otryggt i svåra sammanhang där vuxna inte vågar ta sig till offentliga platser rädda för bilister i hög hastighet folk som springer ute på nätterna och bara vill dig ont. Då kommer stig vara serviceminded och dirigera gatorna öka tryggheten och ge en lugn inverkan till befolkningen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man kan prata med folk och att hjälpa dom som behöver hjälp. En viktig sak är att man håller staden säker och jag

Vad vet du om yrket i helhet? Vad jag vet om att vara polis är att arbeta för att skapa en trygghet och ordning i samhället. En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Polisyrket innebär också att du kan uttrycka dig korrekt och tydligt i kontakten med allmänheten. Man ska inte heller behandla någon annan olika för att du känner igen dom eller att du inte gillar just den, du ska alltid behandla den som vilken person som helst

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, Jag har varit polis i andra städer och jag skulle gärna vilja bli det igen.

Hur är du som person? ag är snabblärd och gillar att prata med människor, jag är inte rädd att säga det jag känner men vet när jag ska säga saker och när jag ska vara tyst. Jag anser mig själv som disciplinerad och allmänt trevlig, jag brinner för att göra skillnad. har inga problem att ta åt mig kritik heller och är väldigt tålmodig

Är det något vi bör veta om dig? Jag anser att jag inte tror det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka