- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 25
Blacklist-referens
ID: 645 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fusk, undviker support
Personal: Zeno
Datum: 2026-03-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vet faktiskt inte vad som hände jag va inne och skött på unive under kvällen sen stängde jag av och vaknar dagen efter och ser att en från mitt gäng har skrivit till mig och frågar vad som har hänt med mina rollar och jag svarar vet inte och så börjar jag kolla med krim ansvariga om dom vet men ingen viste varför och sen kollar jag med Zeno och så har han bannat mig för fusk, det jag tycker är konsitgt eftersom ingen hade skickat till mig efter huvud taget och inte fått någon tagg någon stans och så frågar jag han varför han har bannat mig så har han bannat mig för att jag tydligen undviker support när jag ligger och sover.
Tar du ansvar för det som hände? Nej, eftersom jag inte fuskar eller något ni hade fått Järna fått pc checka mig. men som sagt ni hade kunnat vänta till dagen efter när ni ser att jag är ingame och inte behöva säga något till mig. när jag väll är ingame och har satt på det. även om jag hade quitat fivem och ni ber mig komma support efter jag stängt av datorn och startar den igen så skulle det inte visa något eftersom datorn har blivit om startad. så det är ju värre då för er eftersom då hade ni verkligen inte hittade något. Så jag tycker att ni skulle kunna ta det när ni ser att jag är ingame och skjuter och sätta mig i ett staff samtal och be mig komma support.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att men inte ens får spela aim training för att gå in på unive för att skjuta och Jag blev bannad för fusk för 2 år sen och jag lärde mig efter den gång jag vart bannad från unive under hela sommar och hade inte så mycket annat och spela så vart inte så kul och skulle inte vilja återuppleva det igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag inte har gjort något fel jag viste inte att dom hade bett mig komma support eller taggat mig någon stans. och det skulle inte spela någon roll om ni skulle pc checka mig efter jag har startat om datorn för det skulle inte visa något. eftersom allt som man har gjort då är ju nollställt. (vet hur det funkar jag va staff och gjorde det här med andra medans inte andra staffs inte viste varför dom hittade något så förklarade jag för dom varför, och varför dom inte hittade något va pga att dom hade startat om datorn) så jag tycker jag förtjänar och chans till och ni kan bara specca mig lite mer när jag är ingame för att se om jag fuskar eller något annat. och skulle det finnas något klipp som ser konstigt ut så skulle jag kunna visa från mitt perspektiv, det finns ganska mycket dsync på unive som gör att det blir lite konstigt visa gånger.
Har du bevis som stödjer din överklagan? ja det har jag från mina klipps under den tid jag spelade. men kan tyvärr inte fixa länk och jag frågade om bevis när jag blev bannad och dom hade inget.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja