- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 5
Blacklist-referens
ID: 229 — Moddare
Anledning: .
Personal: 320master
Datum: 2025-10-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv rulla runt i bilen lagga till sen så blev jag bannad från ingen stans av anti cheaat sedan något pc chek pogram ladda jag ner så såg dom jag hadde ett på datorn men dem såg ej jag hadde använt det och då sa jag att jag ej använt det och dooom får göra det dom kände vara räääätt att göra och då bannade dom
Tar du ansvar för det som hände? jag hadde fusk på min dator för köra mi ghetto rz och då fattar jag att det såg suspekt ut att ha ettfivem fusk på min dator derför va ni tvugna att banna mig men detta är allt borttaget nu och jag lärt mig att inte ha något på datorn och jag fattar att ni vill komma med ett betalnings erbjunadne men jag tyckeer det är lite fe just emot mig efteeersom ni kunde inte visa att jag använt det på servern och jag säger upriktigt och ärligt att jag ej har haft det på er server så jag har ej skadat er server på något sätt jag sspelar här för att ha kul och då är ju det de ssämsta man kan göra är att ha ett fusk inne på sseervern då kommer man ju bli bannad men viste inte att man inte ens fick ha det på datorn
Vad har du lärt dig sedan dess? att man ej får ha det på datorn att den ska vara helt clen från allt sånt
Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom att jag ej använt det på er server och jag brukade spela riktigt mycket och va aktiv spelare sen har de nu gått ungerär 1 år sedan jag blev bannad och då tycker jag att jag kan få en till chans eftersom jag ej använt det så har ej skadar servern och ej använt det så ni behöver inte vara oroliga på att jag kommer använde det datorn heelt cleen från allt sånt och om ni vill ni kan gö pc chek på mig och för den andra delel tror jag erat antichet detekter de dirr om någon försöker fuska
Har du bevis som stödjer din överklagan? NEJ
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja