Inaktuell Eken | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Vad ska gänget heta? Kartellen

Vad är ditt discord namn? Eken#2851

Vad heter du i verkligheten? Emil

Ditt födelsedatum: 9 Maj 2021

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 600

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Eken Gorra och är 25 år gammal och har sina stora intressen, att köra bil och framför allt kolla fotboll. När Bertil växte upp så hade han en tuff uppväxt. Han gjorde massa kriminella saker under sin uppväxt för att tjäna in pengar till fotbollscuper och hans mamma så hon kunde betala mat och hyra. Bland annat så var Eken med i ett gäng där han rånade folk på dyra cyklar och snodde kläder i olika butiker. Det mest kriminell han gjort är att misshandla en person eftersom att Eken blev tvingad till det. Den sista tiden i Uppsala så vann hans mamma på triss och han slutade att bete sig dåligt och begå brott. Han flyttade sedan till multistaden runt 270 års åldern och hans mamma fick tag på en villa där. I multistaden har han fått många nya vänner och han har börjat jobba som trygghansa chef men nu på senare tid så har hans mamma blivit alkoholists och hon hr slösat alla pengar på alkohol och droger. Han är påväg att ta den kriminella vägen för att tjäna ihop bra med pengar till hans familj så dom inte behöver tänka ekonomiskt när dom handlar och köper kläder till Ekens tre systrar. Eken tjänar folk som kan fixa olika gäng och kontakter så han få ihop en stor summa pengar men ändå skapa roliga scenarion till han och sitt gäng. Eken har nyligen också blivit dumpad av sin fru då hans hjärta blivit förkrossad och Eken börjat känna sig väldigt nere. Han har börjat ta droger då och då och han dricker mycket alkohol men det vill han få stopp på genom att hjälpa sin mamma så hon mår bar och om hon mår bar så mår Eken bra. Eken kommer vara en framgångsrik person i servern och vart kriminell ett tag men nu ligger han lågt, han har blivit kidnappad av andra gäng som han även vet namn på oh nu vill Eken skapa eget och göra en revange på dom.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag och andra medlemmar kommer ha en väldig seriös rp, vi kommer skapa välutvecklade och roliga scenarion som är lite udda till vanliga scenarion som tex. bankrån. Vi kommer till exempel ha byggarbetare, folk som hindrar vägarna med stora bygg arbetare fordon och byta bil under jakten så dom inte känner igen oss och då kommer scenariot bli roligare för oss och polisen och bättre rp. Vi kommer inte spela för vinst samt makt och pengar utan vi kommer bry oss om vi förlorar men vi kommer spela för rp skull och ha de kul. VI kommer vara lojala och inte säga vårt namn för alla utan hålla oss hemliga och ha ett så bra gäng som möjligt. Vi kommer inte ta i vem som helst utan bara folk som kan rp bra och seriöst. Vi kommer inte skjuta för att skjuta utan om vi ska råna/skjuta någon så ska vi ha en bra andlening till det. Jag so ledare i Vendeta kommer styra upp allt bra och försöka få mina medlemmar till en så bra rp som möjligt och helst ska dom redan vara kriminella så de vet hur man ska rp som kriminell

Har du några med dig från start med gänget? Ja ca 3

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker att vi ska ha en roll i staden då vi inte visar upp oss mycket. Vi ska inte säga vårt gäng namn samt så ska vi inte gå runt till varje person och råna den utan vi ska ha en så realistiskt rp som möjligt. Vi kommer bara säga vårt gäng namn till de vi ha alians med men vi kommer ändå ha en stor roll i staden då folk kommer känna igen våra kläder och tänka att vi inte är lallare utan farliga.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har ganska mycket erfarenheter inom gäng rp då jag har varit boss i gäng jag har hjälpt flera gäng i olika scenarion och då har jag fått mer erfarenheter hur det är att rp i ett gäng och även fått en bild hur det kan vara i gäng scenarion. Jag vet hur man ska bete sig när man är med i gäng och har varit med i gäng på andra servrar för länge sedan och varit med och haft roliga scenarion som är välutvecklade och jag är en bra person som kan leda ett scenario som till exempel hur vi ska göra ett bankrån på bästa sätt

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag kommer styra och ställa för att se till att vi kommer upp i den klass som vi ska. Jag kommer få gänget på fötterna och se till så att vi drar in cash. Jag som boss kommer samt knyta allianser och sätta platser i gänget. Jag kommer samt ha folk i gänget som jag litar på som också kommer kunna styra inom droghandel vapenaffärer. Jag kommer kolla in våra medlemmar och se vem som kommer klara av att döda någon i kallblodigt krig. De ska kunna skjuta triggern och samt vara hitmans och ta betalt för att döda någon då jag kommer se till att de får 80% av pengarna från den som beställde lönnmordet. Jag kommer kunna se till att vårat gäng kommer upp i top klass. Jag tänker också att vi ska ha lojala medlemmar som aldrig lämnar en bakom. Vi ser också om dem är fake så kallade ormar. Jag och

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kommer se till att serverns gängrp kommer bli bättre när vi kommer in i bilden då vi kommer kunna bidra med otroligt bra gängrp eftersom jag vet att jag kan min grej för jag varit gängledare innan och jag vet hur man gör så att en rekrytering blir ett bra scenario jag vet hur man ska ställa upp sina bilar och jag kan massa olika ställen för bra rp till vapenhandel och rekrytering för att det ska se proffsigt ut. Tex det övergivna varuhuset vid grovestreet är ett bra ställe för vapenhandel och rekrytering det är undangömt och men kan göra bra scenarion med stället så att det ser proffsigt ut. Du kan ha 2 gubbar me dak vid dörren och en som går bakom killen som ska rekryteras och sedan kan man gå in i ett rum där jag bossen pratar med de och skrämmer de lite och sedan announcar att de kommer med i gänget.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut När det är rån så ska det vara välplanerat. Om det gäller personrån så ska man helst inte göra det utan anledning. Vi ska ha en bra anledning till det, och vi ska även ha koll på potentiella vapen som personen bär. När det gäller bank/affärsrån så ska vi se till att ha minst 5 personer och planerat så alla har samma outfit vi ska också ha planerat flyktfordon och flyktvägar vilket är viktigt eftersom vi då kan splittra och det gör så att jakten blir svårare för poliserna. När rånet utförs ska man också ha tänkt igenom en Gisslan vilket görs i banken genom att man väntar på att polisen går in, eller så tar man det mer säkert och tar en människa man har bra info på. När rånet utförs ska man se till på vad som ska göras för att rånet ska ske så smidigt som lyckat och man ska se till att ha bra kommunikation med polisen för att det ska bli ett Ordentligt scenario. När det gäller möten med andra sorters gäng så ska man inte bara dra vapen. Utan man ska försöka diskutera och komma överens ifall man möts vid ett av drog ställena. Om detta inte går som planerad får man lov att dra fram en gun eftersom det uppstår en situation där man då borde tänka igenom om sitt liv/värna om sitt liv. för alla situationer. vi ska också se till att anlända till destinationer/scenarion med samma bilar/båtar/flygplan för att man ska kunna se att alla är länkade till varandra och gör det ordentligt för andra gängmedlemmar som kan befinna sig på platsen.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer bara ta in folk som jag vet kan rp och sedan märker jag hur deras rp under olika scenarion. Om rp inte är bar å ska jag kick dom för att gänget ska få bättre rp

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik bar då jag tar in all kritik och försöker förbättra de kritik vi i gänget får samt jag som boss. Om man som boss inte kan ta kritik så tycker jag att man inte ska vara boss

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka