Nekad Eken | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/

Ditt Hex-ID: 1100001380516db

Vad är din discord tagg? Eken#2851

Vem var det som bannade dig? Står inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klakesko ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom jag var med i en annan rp servers discord vid namn: Begrip Roleplay. Det var en känd streamer som spelade på unive men byte till en självaste begrip. När han gjorde det och spred en reklam om servern blev många sugna på att byta server från unive MEN det hade inte jag. Då tror jag att staffs tänkte att alla som joinar deras discord (begrip dc) har tänk att byta till den och lämna unive. Då passade dom på att banna alla som joinade där. DOCK bör en person som spelar på en server och vill byta server lämna alla saker som i nuläget för mig unives dc men jag gjorde aldrig det för att jag ville stanna kvar på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom innan jag blev bannad så var jag med i groovestreet families, det var b.l.a Jonte_SM och morkil. Dom hade tänkt byta till en server som heter BEGRIP ROLEPLAY, eftersom Morkil var boss och jag vice så rp vi ganska mycket och det ledde till att han eller någon annan (kommer inte ihåg) bjöd in mig till BEGRIP discorden. Jag var inte whitelist/verifierad utan bara en medlem utan några roller. Jag hade tänk att stanna kvar på Unive och rp där men sedan runt 23:00 när jag stängde av datorn så kommer jag hem dagen efter från skolan och ser på min skoldator att jag är bannad. Då skrev jag till några staffs för jag inte fått en konkret anledning till bannen men då sa mina vänner att det var eftersom du var med i BEGRIP discorden...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror ju helt klart på vilken sida du ser det på. För mig så är det väll en felaktig ban då anledningen till bannen inte stämde in. Eftersom det inte står en anledning så är jag ju inte så dum och inte fattar att det var för jag gick med i begrip discorden. Alltså är det en felaktig ban för mig. I staffsens perspektiv tror jag självklart att dom tycker det var en korrekt ban och inte en felaktig eftersom att dom först och främst visste att flertal personer från unive skulle byta till begrip och då hade någon högt uppsatt inom staff teamet sagt till alla mods+ att banna alla som joinar begrip discorden har jag fått hört. Jag respekterar eran åsikt/beslut till 100% och vet varför ni banna mig!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var på sommarlovet då jag stod inne i ett meth labb och tillverkade droger. Då stormade polisen in och jag hade som sagt på mig droger/vapen. Jag hade en polis med en MP5 som riktade den mot huvudet på mig och sa lägg dig ner på marken nu eller så skjuter jag dig vilket är dålig rp av dom. Staffsen tyckte då att jag bröt mot regeln FAILRP när jag dropade ner alla saker!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort annorlunda genom att först och främst inte joina BEGRIP ROLEPLAY discorden och skita i det totalt. Sedan kunde jag inte göra det som alla andra jag rp mest med i detta fall personer i groovestreet families. Helt enkelt kunde jag igga deras inbjudan till BEGRIP ROLEPLAY discorden och stanna helt och hållet på UNIVE.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Vet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka