Nekad Big Boss | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Boss

Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
-2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev av med alla mina roller och det jag byggt upp på servern efter att jag lämnade när någon jagade mig. Jag var dock inte medveten om att det pågick ett scenario just då.
Så fort jag förstod vad som hänt erbjöd jag mig att komma tillbaka för att rätta till situationen, men fick beskedet att det var för sent och att åtgärder redan hade vidtagits. Det känns väldigt tråkigt och orättvist, särskilt eftersom jag har lagt ner mycket tid och engagemang på servern.
Jag hade verkligen uppskattat om ni kunde ta hänsyn till att det hela berodde på ett missförstånd från min sida, och om det finns någon möjlighet att hitta en mer rättvis lösning.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag upplever att beslutet är felaktigt, eftersom jag inte var medveten om att jag blev jagad. Det känns därför väldigt tråkigt att ha förlorat alla mina roller på servern för något jag inte ens visste om.

Vill gärna få tillbaka mina roller, då jag i alla fall inte tycker att detta var en rätt ban.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns säkert i ban beviset.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej! Du behöver göra en ny överklagan där du antingen kopplar åtgärden eller bifogar bild på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka