Nekad eggan79 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eggan79

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william rosen

Vad är ditt discord namn? willerex

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter william svensson han är född 2000-01-19 när william var ung så älskade han fotboll han spelade varje dag han var så duktig att han fick ett profskontrakt men det var it bra han trivdes inta han han började snart att knarka och efter tiden så rev dem kontraktet med han efter det så ville han börja om på nytt han tog sina sista pengar och flyttade till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag är en persson som kan få fålk att skratta kan göra det roligare eller mer spännande och läskigare. jag kan även utväkla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon har ett vapen och hotar dig för livet och vill få utt något då ska du berätta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? fearrp att om någon riktar vapen och säger upp med händerna så ska du lysna på hen. copbeat när du medvetet vill ha polisens upmärksamhett på ett dåligt sätt att kanske tuta bredvid dem så dem jagar dig dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt almen bildad som kan va bra i gta rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka