Accepterad eggan79 | Medlem ansökning [bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eggan79

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? willerexpex

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: draggn vlahovic 45 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stark sur kriminel

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: draggan vlahovic är från serbien hans pappa var kriminel mc president och draggan fick altid vara med och hänga med dem men efter några år så ble gänget taget av polisen samtliga åkte in på livs tid så draggan bästemde sig han ville starta ett eget mc gäng så han gjorde det sedan hamna hans gäng i en konflikt med bandidos MC det var i serbien efter lång tid så tog dem ett möte med bandidos och löste konflikten men sedan så bestämde sig draggan att ahn ville bli soldat i det pågånde konflikten i serbien och albanien efter konflikten var det kaos han lärde sig mycket av denna händelse och återvände hemm för att se att hela hans familj var död, han blev ledsen så han valde att åka till svergie och till staden unive och ville se vart staden tar han han vill hitta ett jobb med bra lön och bra arbetsförhållanden

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös och roliga senarion och erfarenheter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så det blir kul för båda så senariot blir länger osv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja powergamingt: jag krasha och sedan så rpa jag inte på skaderna och fick ban i en dag. jag har lärt mig att ALL tid rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming du ska tex rpa på skador vid bil crash.sundförnuft tex alltid tänka realistisk är hade jag gjort detta irl metagaming du tar tex iinformation utaför fivem och använder det i ditt rolspel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har erfarenheter på unive inan som krim

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
jag kan bidra med erfarenheter då jag kört på denna server tidigare i somrass och även var krim och ra erfarenhetr men aven bra rp nivå jag är social i min rp och sjuter inte bara folk

Att "spela för motpartens vinst" innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, snarare än sig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka